dannyboy Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Hallo, Heb een digiturk kaart en gewoon beeld via newcamd 6.10b op alle zenders (voorzover ik dat nu gecheckt heb) maar NIET op LigTV. Iemand enig idee?? Of hetzelfde probleem? Snap er niks van. Grt, DC Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
dannyboy Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Geplaatst: 3 juni 2008 Zie nu dat er een nieuwe LigTV zender is toegevoegd, een 'euro'-versie. De vorige is nog wel actief, maar alleen te openen met een smartcard gekocht in Turkije. Die van mij is in Nld gekocht. Ook zo iets: ze hebben verdomme gewoon een europese en turkse versie van het pakket, wat inhoudt dat je hier sommige zenders niet kunt bekijken Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
DINGES Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 is maar voor een maand omdat ze geen rechten hebben voor ek 2008 na de ek is alles weer normaal op de abbo van europa kan je de ek niet kijken
DINGES Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Origineel bericht van: zoet dat is neem aan via eutelsat 3? gr zoet nee alleen via turksat eutelsat heeft nieuwe frec gekregen voor lig tv dat is 11575 v 30000 3/4 hier is het wel te zien
jakkoi Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 ik heb de turkse digiturk en de euro digiturk.... ligtv is een maand uitgeschakeld op 42e. op 7e doet ligtv het wel en ook die ligtv euro mits je een abbo hebt op 42e... hier doet ligtv en ligtv euro het perfect...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen