Elwin Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Wanneer gaat CDS dit nou eens oplossen? Kijk er nooit naar, maar het is meer een principe. We betalen toch voor Extreme Sports.
Saterke Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Hier thuis hebben we ook een TVV-abo, en de zender werkt nog prima! Groeten, Saterke
René Verbiest Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 Hier ook nog steeds stikdonker. En ik ben het met Elwin eens, ook voor mij is het meer een principe kwestie, omdat we er wel voor betalen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Er is bij mij weer licht op het kanaal. Alfons
René Verbiest Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Geplaatst: 12 juni 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Er is bij mij weer licht op het kanaal. Alfons En jawel, bij mij ook.
Elwin Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Er is bij mij weer licht op het kanaal. Alfons Inderdaad, weer beeld op Extreme Sports met het Familiepakket! Héhé, eindelijk! Het heeft bij elkaar meer dan een week geduurd volgens mij!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen