Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een nieuwe hd receiver met pvr. Ik heb nu de Philips 7005 met 160gb. Heb ik een grotere hdd nodig om hd programma's op te nemen?

Geplaatst:

Dat hoeft niet, 1 film van 1,5 uur is 9 gb. Dus je kunt er meerdere opzetten. Het ligt gewoon aan het gemak, bewaar je de films of zet je ze over op de computer.

Geplaatst:

TXS voor je antwoord Frank. Hoe bevalt jou HD receiver? Ik denk zelf aan een Homecast HS8100HD2

groet,

Geplaatst:

ik ben erg tevreden met mijn hd reciever, het beeld wat deze ontvanger produceert is echt ongelofelijk mooi. Verder zijn er geen bugs, tenminste ik heb ze nog niet ontdekt. Het enige is dat de ci module sporadisch (2x per week) even laat zien dat hij een gecodeerde uitzending aan het coderen is duurt een paar seconden. En hij is al 2x even geheel de weg kwijt geraakt, even de module eruit en er weerin en hij doet het weer perfect.

Ik kan deze ontvanger aanraden, elders heb ik ook een review geschreven.

Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: frank2
En hij is al 2x even geheel de weg kwijt geraakt, even de module eruit en er weerin en hij doet het weer perfect.

Probleem komt bij mij gelukkig niet voor. Heel tevreden en nog geen bugs ontdekt (gaat ook niet meer gebeuren denk ik na een paar maanden intensief gebruik).
En inderdaad: het strakste SD beeld!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen