Ga naar inhoud

wanneer komt TMF eindelijk op tv vlaanderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: david1
wat ik echt mis zijn de regionale zenders.

Dankzij de vlaamse wetgeving mogen deze regionale zenders enkel uitzenden in hun eigen regio. Indien TVV deze op de satelliet gooit, moeten ze ook zorgen dat je enkel naar uw eigen regionale zender kan kijken.

Geplaatst:

dat is technisch onhaalbaar,

maar dat probleem zie je zowel ook bij de kabel en adsl aanbieder via iptv,

dus zal je ofwel volgend jaar een DVB-T kaartje moeten bijsteken of ontvangertje voor die regionale zenders als die ook niet achter een kaartje komen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ergens herinner ik mij een bericht over TV Brussel, die toen ook via TV-Vlaanderen te zien zou zijn, misschien wel FTA zelfs. Helaas is daar nooit wat van gekomen!

Geplaatst:

TMF Vlaanderen MOET gewoon zo snel mogelijk op de satelliet komen. Het is een wezenlijk onderdeel van de vlaamse televisie.

Overigens zou Vitaliteit ASAP 24/24 te zien moeten zijn. Die verschrikkelijke kanaaldeling moet eindelijk eens worden stopgezet.

nog op de satelliet: de radiozenders: hitbits en klara continue

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Moesten ze plots alles uitzenden in MPEG4, dan zou er wel meer zenders kunnen doorgegeven worden.

Geplaatst:

zou geen gek idee zijn hoor smile zolang t maar in DVB blijft niet in DVBS2 direct :P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Gast digibom
Geplaatst:
Origineel bericht van: spongebob
TMF Vlaanderen MOET gewoon zo snel mogelijk op de satelliet komen. Het is een wezenlijk onderdeel van de vlaamse televisie.

Overigens zou Vitaliteit ASAP 24/24 te zien moeten zijn. Die verschrikkelijke kanaaldeling moet eindelijk eens worden stopgezet.

nog op de satelliet: de radiozenders: hitbits en klara continue

ja dit vind ik nu ook tmf Moet gewoon !
en dat van vitaliteit vind ik ook , vind ook dat zo een zender in het basispaket moet komen
bij alle andere aanbieders is dit wel zo waarom bij tv vlaanderen dan niet crazy
wat gaan ze eigenlijk doen als er nog meer vlaamse zenders komen
astra 1 zit vol dusja smile
Gast digibom
Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
astra 3 hé wink

ja idd , ze zouden beter gans den boel verhuizen vind ik cool

maar ja dan kunnen ze niet "promoten" met de fta kanalen
Geplaatst:

met hun duo lnb of triple lnb of whatever dat ze hun lnb gaan noemen naast de duo lnb kunnen ze dit nog waarmaken dat FTA aanbod.

maar verhuizen zie ik ze niet direct weer doen,ze zijn net pas verhuisd van transponder.

er zijn nu nog mensen die het niet doorhebben dat de vlaamse zenders en action now zijn verhuisd van plaats.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

opzich... als je significant goedkoper ruimte kan huren op Astra 3 dan op Astra 1? smile

een move zou dan strax als iedereen aan de duo / triple (A1/2/3) zit geen gek idee zijn smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Gast PieterB
Geplaatst:

Ik verwacht dat zo'n verhuizing er op termijn echt wel van komt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen