EmQu Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Het geluid is wonderbaarlijk genoeg geraden en ik voel me genept op de een of andere manier. Meer mensen dat gevoel? ...
xilorp Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Was was het nu dan dat geluid? Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Elwin Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Niet echt gevolgd, maar het is inderdaad gewonnen! 57.800 euro was het prijzengeld. Volgens mij nog niet zo hoog als toen Q-music in België 'Het Geluid' deed. Hoezo genept? Omdat ze elke keer één kandidaat selecteren uit misschien wel honderden sms'jes?
EmQu Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Het geluid was: "het dichtduwen van het kartonnen klepje van een pak hagelslag". Genept in de zin: hoe weet de winnaar nou dat het een pak hagelslag betreft? Waarom zegt ze niet een pak vlokken of gestampte muisjes. Ook het enthousiasme waarmee de uitslag werd onthaald door de winnaar deed mijn wenkbrauwen fronsen. Maar misschien ben ik gewoon strontjaloers hoor. Toch voelt het niet als zuivere koffie. Vroeg me af of meer mensen mijn gevoel konden onderschrijven. ...
Elwin Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 De uitslag wist ik nog niet, maar inderdaad, je zou dan denken dat ze zou zeggen: "het dichtschuiven van een klepje van een verpakking" ofzo. En ik las op de site van Q-music dat ze inderdaad niet meer wist wat ze moest zeggen, helemaal sprakeloos dus! Nou ja, ik maak me er niet druk om, leuk voor de winnaar. Ik luister zelden naar Q-music, maar ik had wel wat gelezen over het Geluid...
EmQu Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Welnee, ze wist zat uit te brengen. Maar met een enthousiasme alsof ze net 2,50 had gewonnen met een kraslot. Er klopt iets niet. Maar ja, ik geloof waarschijnlijk ook dat Elvis onlangs nog gezien is. ...
Gast MP4 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Gisteren kreeg ik ook een beetje dat gevoel.. Het geluid klopt: We hebben het even overgedaan met het oor vlak bij de verpakking. De kans dat je er uit gepikt werd op te raden was uiteraard superklein, en de kans dat diegene ook toevallig dat geluid wist te raden nog kleiner. Als er een naam bekend is van de winnares is e.e.a. wel uit te zoeken als je er zin in hebt
EmQu Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ene mevrouw L. van Engelen uit Nieuwegein... staat niet eens in de telefoongids joh. Maar ja dat kan natuurlijk. Kan slechts een mobiel hebben. Hè gelukkig nog iemand die me steunt in mijn waanidee, hahaha. ...
Gast MP4 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik hoor Staverman net zeggen: We zijn zoo verliefd op haar. Werd snel ingeslikt. We gaan dit lekker volgen. Ik doe mee! *Linda
EmQu Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Precies... ik hou alles in de gaten vanaf nu. Wat een stumper ben ik eigenlijk. ...
Thomas2000 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Dat ze doet of het 2,50 is lijkt me raar. Ze is 21. Die ken het wel gebruiken. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
EmQu Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ik ben bijna 35, getrouwd en 2 kinderen... ik kan het veel harder gebruiken hoor. Maar helaas zat ik niet in het complot. ...
Elwin Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Hier kun je zien en horen wat er op de radio gebeurde. En waar die Q voor staat, misschien voor Quality-Music???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen