Gast Rob67 Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Ik had ook geen beeld (wel geluid) op NL1 HD en NGC HD firmware TF-HSCE 7.00.67 lost in elk geval de problemen op voor de 7710 HSCI (23123) Ik ben vrij lang bezig geweest met het uitrichten op de astra 3 en achteraf bleek het de firmware te zijn. nou ja, ik heb in elk geval mijn schotel perfect uitgericht
ronald gebhardt Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Geplaatst: 14 juni 2008 Klinkt geweldig. Waar kan ik die software vinden. Wanneer ik zoek op de Topfield site onder 7710 HSCI, kom ik geen nieuwere versies tegen. De enige software die ik zie en overeenkomt met wat jij beschrijft, is gemaakt voor een andere System ID. Is er een truc om dat te omzeilen, die ik nog niet ken?
Gast Rob67 Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb het gevonden bij ******, ik vermoed wel dat deze gecracked is dus uiterraad op eigen risico. bij mij heeft geholpen en wilde eigenlijk een aston cam proberen dat was dus niet nodig.. Geen reclame!
ronald gebhardt Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Geplaatst: 15 juni 2008 Dank je wel voor je tip. Ik hebt het nog vannacht opgehaald en geinstalleerd. Werkt uitstekend.
Gast Sjakie81 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb deze versie (TF7710HSCI-23023-2008Feb26.tfd) FW op de 7710 geprobeerd te installeren middels USB stick echter zegt ie het volgende: "The selected file is not proper for this product to upgrade". Dit is toch echt de goede firmware gedownload vanaf de TF site??
ronald gebhardt Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 @Sjakie, Klopt de firmware die ik heb geinstalleerd is een aangepaste versie via *******. Geheel voor eigen risico overigens, maar ook bij mij doet ie het. Geen reclame!
j.f.otten Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 @Ronald zoals je ziet is je link weggehaald, dus misschien kan je die per pm versturen naar mij, aangezien ook ik de melding kreeg zoals Sjakie. groetjes Jeroen
ronald gebhardt Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 Ja, ik vind het heel erg flauw en subjectief. Verwijzingen naar Topfield en Canal Digitaal mogen klaarblijk wel (misschien aandelen jongens?), maar een site waar je goede firmware kunt downloaden kan weer niet. Alsof fabrikanten en monoplisten geen commerciele instellingen zijn. Is en blijft een groot minpunt voor deze verder goede site. Je krijgt de link per pm.
Gast RGF van der Kolk Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Klik hier voor de software Volgens mij zijn we niet helemaal duidelijk geweest? Geen links naar sites met verkoop direct aan consumenten! Dit staat duidelijk in onze huisregels en is zeker niet flauw! Deze meneer heeft nu een ban te pakken voor 7 dagen. We zijn toch heel duidelijk lijkt me!
Gast RGF van der Kolk Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Wel jammer, is wel een site waar alle up to date software op staat.
ronald gebhardt Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Geplaatst: 18 juni 2008 Origineel bericht van: RGF van der Kolk Klik hier voor de software Dit staat duidelijk in onze huisregels en is zeker niet flauw! Deze meneer heeft nu een ban te pakken voor 7 dagen. We zijn toch heel duidelijk lijkt me! Het kan wel in de huisregels staan, maar daarom kan een ander het toch wel flauw vinden. Fraaie boel als je geen eigen mening meer mag hebben. Ten tweede kun je via Canaal Digitaal ook als consument kopen. Als verwijzingen daar naar wel mogen, is er dus een inconsequentie te bespeuren. En dat is het mijns inziens dus wel flauw. Ronald Gebhardt
Gast RGF van der Kolk Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Origineel bericht van: ronald gebhardt Origineel bericht van: RGF van der Kolk Klik hier voor de software Dit staat duidelijk in onze huisregels en is zeker niet flauw! Deze meneer heeft nu een ban te pakken voor 7 dagen. We zijn toch heel duidelijk lijkt me! Het kan wel in de huisregels staan, maar daarom kan een ander het toch wel flauw vinden. Fraaie boel als je geen eigen mening meer mag hebben. Ten tweede kun je via Canaal Digitaal ook als consument kopen. Als verwijzingen daar naar wel mogen, is er dus een inconsequentie te bespeuren. En dat is het mijns inziens dus wel flauw. Ronald Gebhardt Helemaal mee eens, wees dan inderdaad consequent en haal alle links naar Canaldigitaal, waar dus ook consumenten kunnen kopen direct weg, dan worden de huisregels op de juiste manier toegepast, nu dus niet.
Murdock Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Als jullie problemen hebben met het beleid dan zie ik een PM graag tegemoet! We gaan hier niet openbaar over discussieren. Deze regel is in eerste instantie bedoelt om te voorkomen dat winkels en webshops sluikreclame maken op s4a. We hebben prima advertentiemogelijkheden. Deze topic gaat op slot aangezien ik vermoed dat er anders alleen maar over wordt doorgediscussierd. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten