IVIarcel Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb de TGD files opgeslagen in EPGdata folder, maar wanneer ik de data wil laden, laadt hij alleen data voor een aantal dagen voor de duitse zenders. Voor de nederlandse zenders, zie ik slechts NU en Straks Dit terwijl ik een groene punt voor de eerste 5 transponders heb staan. de lijsten komen van http://www.xs4all.nl/~henkpu/ 1) hoe kan ik zien of een lijst geladen wordt, komt er dan 3PG met een pijltje in het scherm te staan? 2) weet iemand hoe ik ook voor de NL kanalen de TDG info voor meerdere dagen kan laden LUFT 36-643 monoblock TWIN-LNC 3.0 VuPlus Duo Canaal Digitaal
Henk Puister Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 1) als je switch naar zender overzicht, met recall, staat achter elke zender hoeveel programma's 3PG heeft geladen 2) n.v.t. voor 3PG, laad alles wat je in epg_upload.ini hebt staan. Heb je deze trouwens wel in ProgramFiles staan? TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Wybo Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Kijk ook even in deze draad. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat de zendernaam in je epg_upload.ini gelijk zijn aan de naam in de tgd files van Henk! Anders kan 3PG de informatie niet aan de zender koppelen. Je loopt overigens al weer twee versies achter met 3PG. De nieuwste heb ik wat lager gepost, incl nederlandse vertaling. Vergeet niet ook de skin te vervangen, anders werkt ie niet! Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
IVIarcel Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Geplaatst: 7 juni 2008 Beide dank! 1.24 werkt als een speer! het probleem was (newby....) dat ik de foldernaam EPGdata met een hoofdletter D geschreven EPGData LUFT 36-643 monoblock TWIN-LNC 3.0 VuPlus Duo Canaal Digitaal
Wybo Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Doen we graag hoor!!! Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen