Ga naar inhoud

kanalen inlezen astra hotird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

me philips dsx 6072 is net voorzien van v7, al me kanalen eruit.<p>kan ik de kanalen inlezen met de diseq ertussen, als ik bijv. de lnb van astra afdek met iets lukt het dan om de hotbird kanalen in te lezen, of moet ik de diseqc ertussen uit halen.<p>wie kan hier mij enige info over geven heb niet veel zin om al die draden er weer af te halen.<p>gr femja

Geplaatst:

Femja je kunt gewoon je kanalen inlezen (bij mij met monoblock tenminste wel) en hij vind alle A+H kanalen! Maar misschien kun je beter een settingslijst voor de v7 bij zeguers halen en die er met declink inzetten! heb je de interessante kanalen en op mooie volgorde en met bijpassende noepgeeprom geen last van attacks en toch de epg werkend! <p>Groeten, John.

Geplaatst:

daar ben ik mee bezig met declink maar heb dit nog nooit gedaan en moet ik eerst info over verzamelen, maar wou ondertussen toch even beeld hebben maar bedoel je dat ik kan inlezen met beide lnb aan en dan gewoon om de beurt kan inlezen dacht dat je ze een voor een moest inlezen kabels los gooien ik heb dit drama al eens beleeft en heb hier niet veel zin in om dit opnieuw te doen ben ik een weekje of drie mee zoet geweest om alle kanalen te krijgen.<p>zou mooi wezen als hoe jij het bedoel kan ga het zo eens proberen.<p>gr michelle

Geplaatst:

bedankt hoor voor je tip over de 999 kanalen zonder los te moeten koppelen.<p>gr femja

Geplaatst:

Femja, ik zie net dat je gisteren om 20.42h nog een vraag gesteld hebt! Ik heb deze echter tot nu net niet gezien (ben gisterenavond eerst met mijn c dochter weggeweest en daarna nog bij mijn zwager ivm virus op zijn comp., was vannacht om 01.30h pas weer terug en ik kijk meestal bij de philipssectie maar heb het gewoon niet gezien. Vandaar dat ik je vraag niet meer beantwoord heb. Ik zie dat je er toch nog uitgekomen bent?<p>Gr. Johnve.<p>[ 20-02-2002: Bericht gewijzigd door: 4tover ]</p>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.