Gast hjj Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 is het andere mensen eigenlijk ook opgevallen dat BBC one en BBC two op positie 497 en 498 in de cds zaplijst staan? wat zou dit betekenen?
W3ird_N3rd Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Dus die driekoppige LNB is geen grap.. Ik weet niet of ik er zo blij mee ben, straks gaat de BBC nog net als ITV HD truckjes uithalen zodat ze niet meer op normale DVB ontvangers (en CDS goedgekeurde ontvangers) werken. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
kenis Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 maar als het enkel BBC 1 & 2 is zou het best wel kunnen dat men toestemming van BBC Worldwide heeft, anders zou men toch ook gewoon 3 & 4 in die lijst zetten ... Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
Elwin Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Inderdaad, BBC One en BBC Two staan volgens mij sinds afgelopen maandag in de zaplijst. Zullen ze toch iets van plan zijn bij CDS?
Murdock Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Dit was een paar weken geleden ook al zo hoor. Ze zijn zover mij bekend de bestaande fastscan ontvangers aan het testen op compatibiliteit. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Littlesat Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Een zeer goede aktie van CDS... Ze moesten eigenlijk die ontvangers Multitenne compatible maken ;-). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Joh@n Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Origineel bericht van: Littlesat Een zeer goede aktie van CDS... Ze moesten eigenlijk die ontvangers Multitenne compatible maken ;-). Die verkoopt Canal Digitaal zelf niet, ze verkopen liever de Duoblocks.... Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB
Johan45 Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Citaat: ze verkopen liever de Duoblocks.... Die zijn binnenkort uitverkocht bij CDS .... Vult u rustig aan !!!
Gast MP4 Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Origineel bericht van: Joh@n Origineel bericht van: Littlesat Een zeer goede aktie van CDS... Ze moesten eigenlijk die ontvangers Multitenne compatible maken ;-). Die verkoopt Canal Digitaal zelf niet, ze verkopen liever de Duoblocks.... Snap je niet, je kunt toch zelf kiezen hoe je het van buiten de dampkring haalt?
Johan45 Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Ik snap het wel hoor. Met veel goedgekeurde decoders van CDS valt er niets te kiezen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen