johnnybravo Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik ben van plan om de visio bi sat schotel te kopen,dus de grote broer ervan,nu wil ik graag weten of ik daar mee de arabsat op 26 graden kan ontvangen ? wie kan mij daarmee helpen,alvast bedankt. johhnybravo
paardengek Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Je bedoeld zeker Visiosat Big bisat. Je kunt zonder problemen de arabsat 26 east ontvangen, maar dan kun je astra 28.2 east en astra 23,5 east met grote waarschijnlijkheid niet ontvangen. Wil je deze ook ontvangen, denk dan aan een wavefrontier T90. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
johnnybravo Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Bedankt voor de snelle reactie,hoe zo kan ik de andere niet ontvangen ? het liefst wil ik astra hotbird astra 2 en 3 en arabsat ,en ja ik bedoel de grote van visio
paardengek Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Daar is de ruimte niet voor. Ik heb op de visiosat Big bisat 6 quad LNB's van inverto gemonteerd. Nu weet ik wel, dat deze LNB's niet de smalsten zijn, maar bij mij zit astra 19.2, astra 23.5 en de astra 28.2 tegen elkaar aan. ( heb zelf astra 28.2, astra 23,5, astra 19.2, hotbird 13, sirius 5 en de thor 1w ) Daarom, denk ik, bij montage van de smalste LNB's ( denk aan alps ), er niet genoeg ruimte is, voor een LNB op arabsat 26. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
johnnybravo Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Geplaatst: 5 juni 2008 O oke maar het gaat mij er om dat ik de hotbird astra 1 en sirius en arabsat krijg ,hoop dat dat me gaat lukken ik heb hem al binnen ,dus ben wel benieuwt,ik bedoelde qua groote van de schotel voor arabsat,normale schotel moet je minimaal 90 cm hebben voor arabsat vandaar.
W3ird_N3rd Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Volgens mij heb je ook een grotere schotel nodig, omdat met een te kleine schotel de satellieten op 28,2-5 oost en 23,5 oost het signaal verstoren. Een grotere schotel heeft een kleinere openingshoek waardoor het daarmee wel gaat. Maar ik ben benieuwd naar je bevindingen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen