Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vandaag heeft Euronews een nieuwe vormgeving. Wat vinden we van het witte bolletje met de naam 'Euronews' eronder. Vind het zelf nogal saai. Het nodigt mij in ieder geval niet uit om naar Euronews te kijken!

Geplaatst:

Heeft Euronews nog altijd geen zin om te ondertitelen

in het Nederlands ?

Geplaatst:

Dat ze maar een Nederlandse versie starten dan! Ondertitelen vind ik nu ook niet echt nodig. Verder is Engels en/of Duits redelijk tot goed te begrijpen. smile

Geplaatst:

Vind het er echt lelijk uitzien. mad

Slaat nergens op, deze teruggang. In plaats dat het er moderner uit ziet, lijkt het erop dat Euronews een zender is geworden zonder sponsors....

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Het ziet er op zich niet slecht uit, maar zo grijs allemaal... Niet één kleurtje te bekennen. Dat maakt euronews echt niet aantrekkelijk om naar te kijken.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Ik kijk niet naar een stompzinnig logo...maar naar het programma..en dat is lang niet slecht op EuroNews.

Geplaatst:

Nee, ik bedoelde niet het logo, dat vind ik een vooruitgang.

Gewoon hoe de hele vormgeving er nu uitziet; wit-grijze balk langs onder en zo. Het springt niet echt in het oog en dan zap je er sneller voorbij.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Geplaatst:

Ik vind persoonlijk vormgeving erg belangrijk! Als de vormgeving bagger is, blijft de kijker vaak niet hangen. Heb je een beetje strakke en mooie vormgeving, zal dat voor mij in ieder geval eerder een reden zijn om te kijken wat voor programma die zender uitzendt.

Hetzelfde werkt dat met websites. Als die er slecht uitzien, blijft de bezoeker vaak niet hangen! smile

Gast patje7of9
Geplaatst:

En constant die zwarte balken boven en onderaan op men scherm, gaan ze binnenkort in breedbeeld uitzenden?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen