Elwin Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Sinds vandaag heeft Euronews een nieuwe vormgeving. Wat vinden we van het witte bolletje met de naam 'Euronews' eronder. Vind het zelf nogal saai. Het nodigt mij in ieder geval niet uit om naar Euronews te kijken!
Gast lucdec Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Heeft Euronews nog altijd geen zin om te ondertitelen in het Nederlands ?
Elwin Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Dat ze maar een Nederlandse versie starten dan! Ondertitelen vind ik nu ook niet echt nodig. Verder is Engels en/of Duits redelijk tot goed te begrijpen.
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Tjah, er is ook geen enkele Nederlandstalige omroep die er aan meewerkt. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Jawel toch? Via de kabel is tot 16u Euronews (Engelstalig) te zien op het kanaal van Het Gesprek!
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Da's gewoon een kanaaldeling opgezet door de kabelaar of Het Gesprek. Ze leveren geen beelden aan, of maken een audiospoor voor het kanaal. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
SalimRMAF Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Vind het er echt lelijk uitzien. Slaat nergens op, deze teruggang. In plaats dat het er moderner uit ziet, lijkt het erop dat Euronews een zender is geworden zonder sponsors.... Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
matthew_be_wvl Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Het ziet er op zich niet slecht uit, maar zo grijs allemaal... Niet één kleurtje te bekennen. Dat maakt euronews echt niet aantrekkelijk om naar te kijken. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Ik kijk niet naar een stompzinnig logo...maar naar het programma..en dat is lang niet slecht op EuroNews.
matthew_be_wvl Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Nee, ik bedoelde niet het logo, dat vind ik een vooruitgang. Gewoon hoe de hele vormgeving er nu uitziet; wit-grijze balk langs onder en zo. Het springt niet echt in het oog en dan zap je er sneller voorbij. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Geplaatst: 8 juni 2008 Ik vind persoonlijk vormgeving erg belangrijk! Als de vormgeving bagger is, blijft de kijker vaak niet hangen. Heb je een beetje strakke en mooie vormgeving, zal dat voor mij in ieder geval eerder een reden zijn om te kijken wat voor programma die zender uitzendt. Hetzelfde werkt dat met websites. Als die er slecht uitzien, blijft de bezoeker vaak niet hangen!
Gast patje7of9 Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 En constant die zwarte balken boven en onderaan op men scherm, gaan ze binnenkort in breedbeeld uitzenden?
Elwin Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 Die zijn inderdaad erg hinderlijk. Hoop dat Euronews nog wel iets aan de vormgeving gaat doen, want dit vind ik niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen