Ga naar inhoud


RNN7 van de satelliet af?


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hilversum Best mag van mij ook wel, of SciFi. Voor mijn ouders hoop ik dat het Schlager TV wordt. Cartoon 's avonds lijkt me niet nodig: de doelgroep behoort dan op 1 oor te liggen en voor de liefhebbers heb je ook nog Boomerang. Ook zijn er overdag genoeg oude films te zien op MCM en Hallmark dus TCM 24 uur per dag is ook weer meer van hetzelfde. In de programmering van Nostalgie kan ik nooit enige lijn in ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evt. Baby TV of Nick jr. (of iets van Disney) overdag en dan in de avond een sportzender of een themazender. Van national Geographic heb je nog voldoende andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, liever niet twee zenders op één zender. Dan hebben we weer halve zenders. Baby TV lijkt me niet nuttig, want we hebben al Bebe TV. Nou is dat een totaal andere programmering, maar als alternatief is er al JimJam.

 

Misschien een mooie plek voor AT5. Neemt niet zoveel bandbreedte in beslag. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Citaat:
Misschien een mooie plek voor AT5. Neemt niet zoveel bandbreedte in beslag. smile

 

AT5 op satelliet????

 

Zou NIET doen, anders hetzelfde problemen zoals RNN7 gebeurd.

 

U kunt veel beter een muziekzender SchlagerTV gebruiken of andere goede zender bijvoorbeeld weerkanaal....

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weerkanaal is ook een goeie. Maar die zender komt dan geheid in het Themapakket, wat betekent dat er weer een zender minder bijzit voor het Basispakket. Nou hadden we daar al een maand of 3 een testbeeld, maar daar hoort gewoon een zender op te zitten, anders is het zo zonde van de bandbreedte... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin

Misschien een mooie plek voor AT5. Neemt niet zoveel bandbreedte in beslag. smile


Zodat de rest van Nederland er wel voor gaat betalen maar er niet
naar kijkt? tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Misschien gaat CDS er eindelijk een vervangende zender voor terugzetten? smile


Misschien is het beter van niet.
Op de transponder waar RNN7 zat zijn nu nog steeds 11 TV zenders + nog wat radio erbij.

De bandbreedte die RNN7 innam toen er nog uitzendingen waren zou nu ten goede kunnen komen aan de rest van de zenders.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Elwin
Weerkanaal is ook een goeie.


Vind je? De hele dag hetzelfde, net als die journaalzender? tired


Misschien wel, maar het is volgens peilingen toch best een populaire zender?


Origineel bericht van: Noordzee
Origineel bericht van: Elwin
Misschien gaat CDS er eindelijk een vervangende zender voor terugzetten? smile


Misschien is het beter van niet.
Op de transponder waar RNN7 zat zijn nu nog steeds 11 TV zenders + nog wat radio erbij.

De bandbreedte die RNN7 innam toen er nog uitzendingen waren zou nu ten goede kunnen komen aan de rest van de zenders.



Dat is ook zo. Maar is de beeldkwaliteit van de regionalen zo slecht? Ik vind dat nog best meevallen. De beeldkwaliteit van bijvoorbeeld Eurosport 2, Bebe TV of Extreme Sports is veel slechter. Die komen dan ook van de UPC transponder... frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook kiezen voor de optie deze zender helemaal niet te vervangen en de vrijgekomen bandbreedte te sluizen naar de zenders waar het meeste naar gekeken wordt: Ned1,2 en 3, RTL 4,5,7, SMS6, Net5 en Veronica.

 

Hoewel Ned 1,2 en 3 op dit moment al voldoende bitrate hebben.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan speculeer ik even mee: Ik zou wel willen dat er elke dag een ander kanaal van de themazenders zou worden uitgezonden.

Alleen daarmee help je de themazenders natuurlijk om zeep, aangezien die de hele dag allemaal op repeat staan.

Een HD-zender zou leuk zijn, maar dan verdwijnt die dus uit mijn pakket, want CDS gaat dat echt niet toegankelijk houden voor het basispakket.

Dan nog liever AT5, travel channel doorgeprikt met NL subtitles, fashion channel, of NRJ-Hits die we nergens meer kunnen krijgen.

En ik wacht nog steeds op vervanging van Mezzo, dat na een prijsverhoging uit mijn pakket werd gehaald (ja, dat zit me nog steeds hoog).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...