Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Travel met nl sub mis ik ook wel.

hij zit op de upc transpoder met teletekst maar de sub. pagina's zijn weg.

mischien moet CDS zich eens gaan vragen waarom ze dat gedaan hebbe.

• Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Waarom een zender als Travel op de plek van RNN7? Het is jammer dat Travel geen Nederlandse ondertitels heeft, maar daarom zou ik daar niet dat beetje bandbreedte op Astra 3 aan gebruiken. Ik zag NRJ Hits ook al voorbij komen, da's ook een goeie! smile

Geplaatst:

Discovery World is er ook eentje die ontbreekt, maar wellicht is daar de bandbreedte niet voldoende voor.

Het is de transponder van de regionale omroepen dus wellicht TV Flevoland, TV Utrecht of TV West?

Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: dunnie
Travel met nl sub mis ik ook wel.
hij zit op de upc transpoder met teletekst maar de sub. pagina's zijn weg.
mischien moet CDS zich eens gaan vragen waarom ze dat gedaan hebbe.

Dat zal CDS niet gedaan hebben. Op de teletekst staat dat de ondertiteling Nederlands op pagina 692 (of 892?) zit. Er zit echter alleen TT in de 100 pagina's op en CDS verzorgt de TT niet.

Waar UPC die dan vandaan haalt.....?
Geplaatst:
Origineel bericht van: leeuwsat
Discovery World is er ook eentje die ontbreekt, maar wellicht is daar de bandbreedte niet voldoende voor.

Het is de transponder van de regionale omroepen dus wellicht TV Flevoland, TV Utrecht of TV West?

Dan lijkt me inderdaad één van die genoemde regionale omroepen een logische opvolger. smile
Geplaatst:

Voor alle kandidaten voor de RNN7 plek heeft CDS wel meerdere transponders extra nodig...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Elwin, TV Flevoland heeft bij de start van regionale omroepen op de sat al aangegeven de kosten niet te kunnen ophoesten voor uitzending via de sat.

TV Flevoland had wel genoeg geld om iedereen, in het buitengebied waar geen kabel is, een gratis digitale ontvanger voor digitenne te geven, uiteraard met de bedoeling dat men TV Flevoland bleef kijken.

Andere kijkers werd aangeraden een kabelabonnement te nemen.

M.a.w. door deze houding zal TV Flevoland niet op de satelliet komen!

Geplaatst:

Ik kijk best vaak naar het FTA uitgezonden NRJ-Paris. Nieuws uit de hoofdstad is altijd interressant. Om die reden zou ik ook voor AT5 willen gaan. En weer kwam er een meninkje bij.....

Groetjes van John uit Den Bosch

Geplaatst:
Origineel bericht van: m.boretti
Elwin, TV Flevoland heeft bij de start van regionale omroepen op de sat al aangegeven de kosten niet te kunnen ophoesten voor uitzending via de sat.

Het zelfde geldt voor Utrecht.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Wordt een beetje een meningentopic zo! smile Dus TV Flevoland valt al af. Dan blijf ik bij AT5, of evt. NRJ Hits... smile

NRJ Hits valt ook af want die is niet voor de Nederlandse markt beschikbaar.

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satwatcher
Wordt een beetje een meningentopic zo! smile Dus TV Flevoland valt al af. Dan blijf ik bij AT5, of evt. NRJ Hits... smile

Dan blijft voor mij alleen AT5 over als vervangende zender. smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satwatcher

Dan blijft voor mij alleen AT5 over als vervangende zender. smile

De lokale Amsterdamse zender voor Nederland?
Dan moeten de andere lokale zenders van Nederland ook op de schotel. AT5 is een zender voor de stad. TV Noord Holland voor de provincie.
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.