Ga naar inhoud


RNN7 van de satelliet af?


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
RNN7 was toch oorspronkelijk een zender voor Rotterdam? Toen zij op de satelliet gingen was er inderdaad het streven om landelijk te gaan... smile


misschien is dat wel de reden waarom het niets is geworden met deze zender: De Nederlander heeft geen behoefte aan een Rotterdamse zender. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

De Nederlander heeft geen behoefte aan een Rotterdamse zender. wink



Dan kan RTV Rijnmond er, volgens jou, dus ook vanaf, want dat is ook een Rotterdamse zender en geen regionale.

Over RTV Rijnmond gesproken, als deze kan uitzenden op satelliet, waarom AT5 dan niet? En anders zou eventueel RTV West, op deze plek kunnen komen. Zij zijn de enige van de drie regionale afwezigen, die de laatste tijd hebben laten doorschemeren, over satellietverspreiding na te denken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest

Dan kan RTV Rijnmond er, volgens jou, dus ook vanaf, want dat is ook een Rotterdamse zender en geen regionale.


Stelling klopt: stedelijke zenders zijn niet regionaal en horen
dus eigenlijk niet op de regionale satelliet.

Waarmee ik niet wil zeggen dat die er in principe geen grootstedelijke zenders op de satelliet mogen.
De vraag is alleen in hoeverre het loont als steden
dichtbekabeld zijn en er menig schotelverbod heerst.

RNN7 had landelijke ambities. Die zijn nu over. Of misschien
nog meer dan over. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

AT5 heeft ook ooit op het Etalagekanaal gezeten. Is ook wel goed voor CDS dat ze weer is een zender die ooit op het Etalagekanaal gezeten heeft gaan toevoegen.

 

Ik lees ook zo af en toe dat mensen klagen over het feit dat CDS/TVV alleen E! heeft toegevoegd als zender die ooit op het Etalagekanaal heeft gezeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je toegang hebt tot de buitenlandse SciFi en 13thstreets.. dan weet je ook dat je weinig mist. laugh

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een testbeeld gezien van RNN7, maar ik vraag: komt een nieuwe zenders bij en welke?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: meijelsat
Ik heb een testbeeld gezien van RNN7, maar ik vraag: komt een nieuwe zenders bij en welke?



Dat testbeeld heb ik al vanaf begin december, vorig jaar. Heb zojuist gezien, dat CDS er nog altijd niets mee doet en heb hem nu, na 2 maanden dus, eraf gegooid. Dit, omdat ik er niet meer in geloof, dat ze ooit nog een andere zender voor RNN7 in de plaats gaan zetten. Want dat hoeft toch echt geen 2 maanden of nog langer te duren, zou ik zeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

In ieder geval is RNN7 (eindelijk) weg bij Canal Digitaal. Het kanaal heet nu "test".

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...