Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: meijelsat
In ieder geval is RNN7 (eindelijk) weg bij Canal Digitaal. Het kanaal heet nu "test".

Haha, ik dacht dat ik de eerste was met deze ontdekking. Ben benieuwd wat ervoor in de plaats komt, en of er iets in de plaats komt. smile

• Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Er gaan geruchten dat Lunapark terugkomt. laugh

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

31 maart komt er een nieuwsbrief... Er gaat iets met deze plek gebeuren (Discovery World/ECV 3???)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

De ondertiteling doet het al. Lijkt mij iets met geschiedenis te maken te hebben. Wellicht History of Discovery World?? confused

Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket

Geplaatst:

Zover ik kan zien is het History Channel (Klasse). Niet met alleen Nederlandse ondertitels maar ook in een SkyLink taal. Deze samenwerking van SkyLink met CDS/TVV kan wel eens goed uitpakken. Zo zit op Discovery HD ook al een cryptoworks ECM...

wie weet zit History HD/Eurosport HD zit weer misschien ook wel aan te komen. SkyLink heeft een extra transponder gehuurd waar o.a. History HD op zou komen.

Komt tijd komt raad...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

History Channel is een prima zender, en zou een prachtige aanvulling voor het Themapakket zijn! smile

Edit: ik heb even gekeken naar het oude RNN7-kanaal. Ik zie dat de Irdeto-codering is uitgezet, en nu alleen Seca is. Is ook zo bij andere themazenders. Dus er komt een themapakket-zender bij. Ondertitels krijg ik niet te zien met de MaxDigital...

Geplaatst:

heb de subs vergeleken met de subs van history channel op de 16 gr oost en dat zijn dezelfde.

Dus momenteel zit op test de History Channel.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.