Ga naar inhoud


RNN7 van de satelliet af?


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Gerard 76
Hopelijk kunnen ze via Skylink op 23,5
dan op termijn EurosportHD en History HD doorprikken.


Wat Eurosport HD betreft schijnt CDS (sterke geruchten) al vanaf november 2008 te onderhandelen met Eurosport.
Dat zou dus langzamerhand wel eens tijd worden.




Waarom hoeft dat allemaal zo lang te duren? het word de hoogste tijd dat er enkele hd zenders bijkomen! cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Zover ik kan zien is het History Channel (Klasse). Niet met alleen Nederlandse ondertitels maar ook in een SkyLink taal.

Komt tijd komt raad...



Waar haal jij die sky-link taal vandaan?
Als je de ondertiteling aanzet, staat daar bovenaan "Dut" en daaronder "geen". Bij Audio staat er bovenaan auto (maar dat is standaard), daaronder "Dut" en daaronder "Engels".

Of de Engelstalige audio moet die sky-link taal zijn, maar volgens mij is dat gewoon de originele taal van de zender.

Overigens vind ik "History" wel een fantastische aanvulling, in tegenstelling tot sommige anderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zap eens door die ondertitels... En bekijk dat taaltje eens dan weet je genoeg(!) Ook op de site van SkyLink staat vermeld dat ze per 1 april met History-SD beginnen met de frequentie van de regionale omroep transponder. Ook vind ik met dvbsnoop op een dreambox een cryptoworks ECM op dit kanaal. Tevens geeft CDS/TVV ook al Bravo door aan SkyLink en vind ik momenteel ook een cryptoworks ECM op Discovery HD op de HD transponder van CDS/TVV. Ik denk dit is bewijs genoeg dat CDS/TVV aan het samenwerken is met SkyLink en dit dus perspectief biedt voor EuroSport HD. De beelden zijn hetzelfde er hoef bij deze versie alleen het Nederlandstalig geluid erbij. En SkyLink heeft ook al aangekondigd met History HD te beginnen met een persbericht dat ze een nieuwe transponder gehuurd hadden. Dus je kunt dan ook History-HD verwachten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

De hele discussie over HD pakketten e.d. is wel leuk, maar het topic ging over het feit dat RNN7 uit het CDS pakket gehaald is, om wat voor reden dan ook.

Ik betaal voor het basispakket en had bovengenoemde zender hierin zitten. Was die niet in de plaats gekomen van dat mislukte kanaal van John de Mol?

Nu wil CDS er een zender bijzetten die opgenomen gaat worden in een Themapakket of in een HD-pakket, waar natuurlijk meer voor betaald moet worden.

In mijn basispakket krijg ik dus één zender minder, maar moet wel hetzelfde blijven betalen.

Het net of je bij de bakker je brood van 150 gram, plotseling medekrijgt voor 140 gram, maar wel hetzelfde moet blijven betalen. En dat je de 10 extra gram kan bijkopen!

Hoe je het draait of keert, het is weer eens een vorm van contractbreuk bij CDS.

En het enige wat je kan doen, is je abonnement opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het mislukte kanaal (Talpa/Tien) van Johnny is RTL-8 gekomen. Inderdaad goed opgemerkt. Het SetTop pakket -en- daardoor ook het Basispakket heeft 1 zender monder. Het Basispakket zelfs 2, nu ook MTV-Hits gestopt is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...