Ga naar inhoud


RNN7 van de satelliet af?


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Je zou bijna denken dat het STB-pakket volgend jaar zomaar zou kunnen stoppen, en alle STB-zenders naar het Basispakket gaan. Dan kan CDS weer zeggen dat er 'nieuwe' zenders in het Basispakket zijn gekomen.

 

Dat er nu twee zenders verdwijnen op korte termijn is wel heel veel. Zeker als de kijker er niks voor terug krijgt. Want wat is het basispakket nu nog? NGC, Discovery, Animal Planet en een paar MTV's en VH1's... Dan is het Familiepakket veel interessanter, en da's precies wat CDS wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast m.boretti

Elwin, je slaat de spijker op zijn kop.

Eerst de Ned1/2/3 pakket er uit pesten, en zo ook het settop box pakket.

Dan het basispakket (rare naam trouwens, zou het settopbox pakket niet zo moeten heten) uithollen,

....en ja hoor daar is het verlossende family-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het CDS binnen een paar jaar nog wel doen. Ik denk ook niet dat het Basispakket nog écht aangevuld gaat worden met mooie zenders. Laatste keer dat ze wat toevoegde was dat een zender uit het Familiepakket halen en in het Basispakket zetten (TV Oranje)... niet écht een nieuwe zender dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat zo wie zo CDS binnenkort het hele paketten systeem mag herzien... deze is echt niet van deze tijd. Ze kunnen beter met een basispakket komen die je kunt aanvullen met thema paketten (family-kids, sport, docu, film-entertainment, muziek, HD) en hoe meer pakketten je kiest hoe meer korting je krijgt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Het zit zo: bij RNN is de stekker er uit getrokken dus kortom de zender bestaat niet meer en dat is CD niet te verwijten, bovendien was het een FTA zender die men ook zonder abonnement kon ontvangen.


Zo zit het dus niet! De eerste helft is juist, de tweede helft onjuist.
RNN7 was om de dooie donder geen FTA kanaal, is van meet af aan gecodeerd uitgezonden door CDS, in het basispakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Origineel bericht van: jimny
Het zit zo: bij RNN is de stekker er uit getrokken dus kortom de zender bestaat niet meer en dat is CD niet te verwijten, bovendien was het een FTA zender die men ook zonder abonnement kon ontvangen.


Zo zit het dus niet! De eerste helft is juist, de tweede helft onjuist.
RNN7 was om de dooie donder geen FTA kanaal, is van meet af aan gecodeerd uitgezonden door CDS, in het basispakket.


Dit laatste is ook niet helemaal waar zie een mailtje hieronder wat ik indertijd heb ontvangen van CD en ik dacht in mijn onschuld dat het SetTopBox-pakket fta was

RNN7 is geen onderdeel meer van het BASIS-pakket maar maakt(e) deel uit van het SetTopBox-pakket.

Wat betreft de gebruikte bandbreedte, deze is minimaal tot nagenoeg geen.

Wat wel zeker is, dat er op de plaats van RNN7 een andere zender komt, helaas is niet aan te geven wanneer dat zal zijn.

Over de invulling van EredivisieLive2, wanneer er geen uitzendingen zijn ( afgezien van de tekstkrant, deze valt daar niet onder) daar hadden we in November al over willen berichten, echter is dit tot nader order uitgestelt.

Ook hier zullen we op termijn over berichten.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal





Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Naar links gaat simpel: toets linksboven het knopje langs de '1' maar is in, en dan de E, dan krijg je è. :D

en probeer dat maar eens op een querty.
azerty daarentegen : éóíúÝÚ îôâêû òèìàù ç

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...