Gast ozzo Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Tja, da's dus NIET de bedoeling..... Behalve onzinnige berichten, voegt het niets toe als "bijdrage" aan het forum en is alleen bedoeld om je aantal de lucht in te helpen. Denk er aan dat de mods ook kijken naar het postings-gedrag en daarop beslissingen baseren in het geval van overtredingen. Iemand die altijd zinnige bijdragen levert aan het board kan uiteraard op meer coulance rekenen dan iemand die altijd zit te zeveren of zeiken.... *Exusez le mot....*
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Dat bedoel ik dus ook! [kapsones]Maar goed kijkende naar het postings gedrag zit ik dus wel goed en kan ik rekenen op veel coulance [/kapsones]
Con Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: naitsirhc Mijn vraag is dus: Wat vinden jullie van deze onzin berichten....... Onzinnig. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 laat ik dan eens de verstandigste zijn merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten