cardwizard Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Hoi Ik zit te wachten op mijn Topfield 7710 HD PVR met PowerCam PRO module schijnt morgen gelerd te worden (hopelijk de juiste keuze gemaakt :-) Ik vroeg me af of hier zenderlijsten voor te vinden zijn of dat je alles gewoon moet inscannen ( Astra 1, 2, 3 en de hotbird komen er op dmv een Visiosat) Kon hier weinig over vinden vandaar mijn vraag , verder is de lijst alleen via USB of in de decoder zelf te bewerken ? de UTP aansluiting is nutteloos op dit moment als ik me niet vergis (uitgesloten de firmware update) Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
WPW Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Je kan met deze beginnen wel beiden tuners aanvinken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
cardwizard Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Geplaatst: 5 juni 2008 Ok mooi bedankt dit moet dus met topset gebeuren via usb ? Op tuner 1 komt de astra 1,2,3 en hotbird op tuner 2 alleen astra1 moet ik dan ook beide tuners aanvinken? Zit in de lijst alle nieuwe kanalen en ook de HD kanalen ?itv als ik het goed heb schijnt nogal lastig te zijn ? Word de lijst actief bijgehouden en is deze dan ergens makkelijk te vinden ? Veel vragen weer , maar begin graag goed (hopelijk) morgen en ben zeer benieuwd naar deze ontvanger en hoop dat het met de problemen wel mee valt ;-) Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
WPW Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Nee via rs232. Tuner instellingen moet je zelf bepalen. Er zitten veel HD's in maar niet allemaal, itv hd wel. Ik hou het niet egt bij voor de massa gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
cardwizard Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Geplaatst: 5 juni 2008 shit heb ik net mijn nul modem kabel uitgeleend en die krijg ik pas dinsdag terug Dat word dus eerst weer zo prutsen Kun je met topset alleen kanaallijsten editen maar niet inladen ? Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
WPW Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: cardwizard Kun je met topset alleen kanaallijsten editen maar niet inladen ? Beiden, zie ook de TF FAQ. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
cardwizard Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Zo ik heb hem binnen , direct aan de slag wat me opvalt is dat hij zeer langzaam zapt , is dat normaal ? Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
cardwizard Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: cardwizard Zo ik heb hem binnen , direct aan de slag wat me opvalt is dat hij zeer langzaam zapt , is dat normaal ? het zappen is een stuk sneller geworden na de firmware update ook verder (nog) geen problemen gehad Na de update , daar voor het bekende euvel met gecodeerde kanalen nog 1 vraag in het programma topset kun je kiezen tussen usb en rs232 verbinding , kan de kanaal lijst alleen worden aangepast met rs232 ? waar is de usb dan voor in topset ?? Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
WPW Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: cardwizard Zo ik heb hem binnen , direct aan de slag wat me opvalt is dat hij zeer langzaam zapt , is dat normaal ? Wat is langzaam... 'kvind het best wel gaan, trex cam. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
cardwizard Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 het zappen is goed nu na de update Eerste indruk is erg goed ! Alleen jammer dat de harde schijf blijft draaien zelfs met time shift uit , na een uurtje is de ontvanger net een grillplaat Nu nog kijken hoe de zenders te ordenen zonder rs232 kabel Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen