Ga naar inhoud


Zolid Hybrid USB TV stick wil niet op digitaal signiaa


Gast tabaksbaars

Aanbevolen berichten

Gast tabaksbaars

Om op mijn Laptop (Asus A6B00U met windows XP Home servicepack 3) met behulp van Zolid USB Hybrid TV stick digitaal TV te kunnen kijken zit TotalMedia 3.5 erbij.

Als ik Total media op het analoge signiaal (DVBT Hybid TV device) selecteer dan wordt de Zolid USB Hybrid TV stick keurig aangestuurd. Voor ontvangst van het digitale signiaal moet ik DVBT 2883 TVTuner selecteren. Als ik dat doe dan krijg ik de melding "Het apparaat is niet beschikbaar of wordt gebruikt door een andere toepassing. Sluit alle toepassingen af die het apparaat mogelijk gebruiken en probeer het opnieuw. Het apparaat is goed want op mijn desktop PC werkt hij wel. Heeft iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bekend probleem, de eerste keer had ik dit ook.

 

Oplossing bij mij was, even de pc opnieuw opstarten en de instelling opnieuw doorlopen, niet voor hybride stick kiezen, lees de gebruikaanwijzing goed, want daar staat precies in welke instellingen je moet nemen. later, komt hij vanzelf met de vraag, iest in de geest van: uw stick is ook te gebruiken voor DVBT, wilt u dit ? JA invullen !

 

Ik ben benieuwd of het nu wel lukt, laat het even weten.

 

Voor de rest, zeer leuk ding voor weinig !

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tabaksbaars

Dat heb ik al gedaan, maar als ik dan ja invul dan krijg ik ook de melding dat het apparaat in gebruik is of niet is aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast tabaksbaars

Ik heb al mails naar de diverse instelling gestuurd, maar er niemand die met een oplossing komt. De een zegt dat het apparaat niet goed is ( is wel goed omdat hij op ander pc's prima werkt) en de ander zegt het ligt aan uw laptop. Ik denk dat het aan de latop ligt in combinatie met het bijgeleverde software. Er zit iets in mijn laptop of de bijgeleverde software dat een deel van de USB stick aan stuurt, of denkt dat het is aangestuurd. Wie heeft een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...