HD_freak Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Komt in september naar Amsterdam; voor iedereen toegankelijk... "NHK uit Japan, RAI uit Italy en de Engelse BBC zullen samenwerken om een unieke demonstratie op te zetten ter gelegenheid van de IBC2008 beurs in Amsterdam in september aanstaande. Het gaat daarbij om een live demonstratie met internationale Super Hi-Vision verbindingen, een soort super HDTV systeem dat een resolutie van 7680 x 4320 beeldpunten combineert met 22.2 kanaals geluid." Op dezelink vindt je meer informatie. Ben errug benieuwd hoe dat eruit ziet én klinkt !! Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
rai Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Ik heb dit op de IBC van 2006 al zitten bekijken. TOen nog met alleen een camera op het dak van de RAI die stond gericht op de Rembrandt-toren. Ook opgenomen beelden werden toen getoond. Was echt heeeeeel mooi. AL sze nu met live beelden van de andere kant van de wereld gaan komen, is het nog leuker.
lemoi Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Op NAB lieten ze deze demo ook zien met wat vesrchillende content. Was wel impressive maar als ik het zo lees had ik misschien wel iets meer verwacht. Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen