Ga naar inhoud

gezocht ouwe siemens wasmachine relais

Aanbevolen berichten

Gast jacoboot
Geplaatst:

opzoek omdat ze verbrandt zijn

siemens wasmachiene relais 220 volt met een breek en 3 maak

wie weet of heeft ze liggen.

anders goed adres voor relais op 220 met 3 maak

Geplaatst:

ik heb geloof ik nog wel relay's ligen aleen niet specifiek voor wasmachine,deze zijn dus niet water dicht.hoeveel amp.moet hij schakelen,en wat is de spoelspanning?ze zijn er in allerlij soorten en maten, dus als de afmeting niet zo nauw komt,no problem,in nijmegen.Krijgen= dus kopen.anders zet je er een 12 of 24volt in.

Gast jacoboot
Geplaatst:

ik denk dat ik het maar anders ga oplossen, de contactpunten branden door dus ik neem aan hoge amp, verder 220 volt ook voor de aansturing denk ik( niet gemeten)

maar heb hier nog wat H.O.T transistors stuk of vier en nog even een grootte PNP voor breek moet dan ook ergens lukken.

relais waren bij siemens 85 euro per stuk heb er 4 nodig dus bijna nieuwe wasmachiene van ander merk wink

Geplaatst:

Heb je een afbeelding voor ons ?

Zitten ze direkt op een printplaat ?

Ik heb nog div. magneetschakelaars voor railbevestiging liggen met de kontakten die jij opgeeft , kun je daaar iets mee ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Wat schakelen deze relais, de trommelmotor of de verwarmingselementen?

Mischien staat er op M.P. een werkendemachine voor het geld van een relais.

Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3

Gast jacoboot
Geplaatst:

wat doen de relais, een hoop wink

er zitten in totaal 4 relais in , met 4 breek en 12 maak contacten dus, en zijn dus multi switches geworden.

zal als voorbeeld een relais beschrijven de werking is met al die kabel moeilijk te achterhalen. zolang de deur open is maakt bijvoorbeeld de breek het mogelijk dat de deur open kan , zodra hij dus gaat lopen breek de breek relais dus deur staat geen stroom meer op kan dan ook niet meer open, een van de maak zet dan de 40 graden verwarming aan een ander doet weer wat anders water laden misschien enz,enz. krijg je het idee ???

het is trouwens een wasmachiene met droger ooit geweest en daar zitten ook nog een hoop schakel contacten voor in maar die werken weer op druk (vloeistof)

Geplaatst:

tja dan zit er waarscijnlijk niets anders op dan een origineel.Probeer het eens in duitsland,de wijzen kwamen [ook] uit het oosten,probber het ook eens op een Duitse side,bijv.iwenzo,meschien heeft een of andere handelaar er nog een liggen.sukses er mee.

Gast jacoboot
Geplaatst:
Origineel bericht van: columbo
tja dan zit er waarscijnlijk niets anders op dan een origineel.Probeer het eens in duitsland,de wijzen kwamen [ook] uit het oosten,probber het ook eens op een Duitse side,bijv.iwenzo,meschien heeft een of andere handelaar er nog een liggen.sukses er mee.

o maar siemiens nederland heeft ze ook nog wel hoor 85 euro per stuk zonder verzendt kosten. je koopt voor 400 euro geen siemens terug maar wel een wasniewa uit china wink
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen