Gast Agent Mike Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 ik weet dat het niet toegestaan is links te plaatsen naar commerciele sites. maar als ik een dergelijke link via een prive bericht verstuur, waarom is dat ook ge-censureerd ? dergelijke verzoeken moeten toch wel prive gedaan kunnen worden ? gr, Mike
hobsat Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Volgens mij was dat iets wat niet apart voor pm uitgeschakeld kon worden. of je hebt op alles cencuur of helemaal geen cencuur GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
bigtwin Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 laat maar ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast ozzo Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Klopt... de ONWENSELIJKE URL's/namen worden automagisch geblokt door de boardsoftware. En die maakt geen onderscheid tussen PM of schrijven in een Topic. Hierdoor komen mensen niet in de problemen als ze 'per ongeluk' een foute URL/naam intoetsen. De boardsoftware corrigeerd dan automatisch en geeft een censuur-tekst in plaats van de foute URL/naam. Mooi toch ?
Puch Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: Agent Mike maar als ik een dergelijke link via een prive bericht verstuur, waarom is dat ook ge-censureerd ? Dergelijke censuur heeft de bedoeling om reklame en url's naar keysites op het board tegen te gaan. Als pm niet wordt gecencureerd kunnen er alsnog niet toegestane url's uitgewisseld worden. En dat is niet de doelstelling van Sat4all. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast xarxar2 Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: ozzo Klopt... de ONWENSELIJKE URL's/namen worden automagisch geblokt door de boardsoftware. En die maakt geen onderscheid tussen PM of schrijven in een Topic. Hierdoor komen mensen niet in de problemen als ze 'per ongeluk' een foute URL/naam intoetsen. De boardsoftware corrigeerd dan automatisch en geeft een censuur-tekst in plaats van de foute URL/naam. Mooi toch ? Censuur is nooit mooi.
Gast ozzo Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Dus jij toetst nietsvermoedend/onwetend een foute URL in waarbij je gebanned kan worden en HUPSAKEE, daar gaat je account..... Dat vind jij dus beter ? Kan ik me niets bij voorstellen. Lees de uitleg van Puch ook even en zie dat het een instelling van de boardsoftware is. Sommige sites staan nu eenmaal op de blacklist en hebben bijvoorbeeld links naar Virussen/Keys en andere nare dingen. Om onze users te beschermen tegen dit onheil van buitenaf worden die dan op die list geplaatst.
Gast Agent Mike Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: ozzo Sommige sites staan nu eenmaal op de blacklist en hebben bijvoorbeeld links naar Virussen/Keys en andere nare dingen. Om onze users te beschermen tegen dit onheil van buitenaf worden die dan op die list geplaatst. in mijn geval ging het om een commerciele site. ik ben op de hoogte dat deze sites niet geplaats mogen worden en heb daar begrip voor. maar als ik dan per pm een vraag gesteld krijg over een bepaalde winkel, dan zou het makkelijker zijn als dit via PM wél kon. igg is mijn vraag beantwoord. groet, Mike
leo1949 Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Als je bij het profiel van een lid kijk dan zie je dit staan. PM: ---- Verstuur een Persoonlijke Mededeling Met persoonlijk mag ik verwachten dat ik het bericht dan ook aan 1 persoon gericht hebt. Dus dat er een vorm van briefgeheim op zit, waardoor een verwijzing in de PM naar een winkel nooit tot een sanctie ofzo mag leiden. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Ron Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Dat is ook niet zo. Ozzo heeft duidelijk uitgelegd wat de reden is dat we (of beter gezegd deze board software) geen onderscheid kunnen maken tussen een PM en een openbaar bericht. Ron
Gast fatfreddy Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Ik snap het probleem eigenlijk niet zo als je toch bepaalde berichten wilt zenden kan dat toch gewoon via email buiten het board om.
Gast Pacman Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Origineel bericht van: fatfreddy Ik snap het probleem eigenlijk niet zo als je toch bepaalde berichten wilt zenden kan dat toch gewoon via email buiten het board om. Precies, opgelost.
Neptunus Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Origineel bericht van: fatfreddy Ik snap het probleem eigenlijk niet zo als je toch bepaalde berichten wilt zenden kan dat toch gewoon via email buiten het board om. Het probleem is, of kan zijn, dat je het niet verwacht, ik schrok me rot toen ik een waarschuwing kreeg na het verzenden van een persoonlijk bericht. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ron Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Dat lijkt me paling pittig. Het is onmogelijk dat iemand je een waarschuwing geeft na verzenden van een privé bericht. Die wordt namelijk door niemand anders gelezen dan door jou en de ontvanger. Het is hooguit mogelijk dat de board software een link of naam in jouw bericht censureerd. Dat is geen waarschuwing maar gewoon een geautomatiseerde modificatie van je bericht. Ron
Gast decodertje Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 paling pittig lol. waar haal je het vandaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen