TommieP Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Ben trotse bezitter van de nieuwe Loewe Compose met een ingebouwde twin DVB-S tuner. In het instellingen menu voor deze tuner kan ik echter niet kiezen voor de aansturing van een rotor (usals)! Ik kan wel "max 4 satellieten via Diseq" kiezen, en tevens is er een mogenlijkheid voor het sturen van spanning over de coax. (13 of 18V) Voor ik nu m'n rotor er afsloop (tenslotte gebruik ik in de praktijk de exotische sat's niet...) en een multifeedhouder met 3 of 4 LNB's ga monteren vraag ik me af of er niet iemand is die tegen hetzelfde is aangelopen en daar een creatieve oplossing voor heeft gevonden? Kan die rotor ook anders worden aangestuurd? PS ik heb ook mijn dreambox nog die ik nu gebruik via scart, en die zorgt voor de rotor sturing. Bij voorbaat dank!! Investigate.... before you invest 1x DM8000 + 1xDM5620 + 80cm VisioSat 4xLNB + (laatste)Pli-images
wammeswaggel Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Mooi apparaat! Doorlussen achter je Dreambox is volgens mij de enige oplossing. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen