Ga naar inhoud

Vorm van concurentie voor CDS??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De in Belgie en in Etten Leur gevestigde Satelliet Electronics die van SES-Astra dealer is voor Astra2connect wil zowel een Nederlandstalig als een Turks pakket starten via de Astra 3 satelliet.

Het moet dan een soort IP pakket worden met een MC Box het zenderpakket is terug te vinden op de site hier het Nederlands en het Turks.

Of het echte concurentie wordt moeten we maar afwachten. laugh

Geplaatst:

Er staat sinds gisteren veel meer informatie over dit op <censuur>.

Het is overigens nog niet helemaal zeker of het allemaal doorgaat.

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:

Dat Turks pakket is al niet veel soeps. Alleen FX, TNT en National Geographic Channel zijn een meerwaarde op Turksat. (FX en TNT zijn daar trouwens voorlopig nog FTA.)

En belangrijke zenders als CNBC-E en Dream TV ontbreken.

Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen hiervoor zullen betalen, gezien ze toch een satelliet moeten kopen.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Geplaatst:

Dat Nederlandse pakket bevat precies dezelfde zenders als het CDS aanbod? Gaan ze dan sharen met een codering erbij ofzo?

En wat is een "IP" pakket?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Dat Nederlandse pakket bevat precies dezelfde zenders als het CDS aanbod? Gaan ze dan sharen met een codering erbij ofzo?

En wat is een "IP" pakket?

Beter dat je het hele verhaal leest bij de aanbieder of op Satellitemagazine.
Maar de MC box schijnt een computer te zijn op Vista, de kanalen komen niet van CDS als aanbieder maar van het bedrijf Mediacentraal.

Sharen dit staat op de site,

Echt zeker is de start van IPTV via de satelliet overigens ook nog niet. Satelliet Electronics heeft inmiddels de mondelinge toezegging dat gebruik van de MCbox legaal is en er geen problemen te verwachten zijn wat betreft uitzend- en auteursrechten :D
Geplaatst:

Zeer vreemd verhaal dat ze daar aan het schrijven zijn. Er is eigenlijk nog helemaal niks behalve een ideetje op dit moment, geen deal met astra, geen garantie dat het allemaam wel legaal is. En dan zwijg ik nog over overeenkomsten met de zenders... als je zelfs niet kan bewijzen dat het allemaal wel legaal is moet je daar zelfs nog niet aan tafel komen zitten.

Maar toch hebben ze al bestelformulieren?

In hun zenderlijst staanbvb ook zowel manx als actionnow, allebei producten van een rechtstreekse tvvlaanderen dochter, en het duurste pakket kost 10euro/maand? Gaat TVVlaanderen het de concurrentie echt zo makkelijk maken? En hun eredivisievoetbal? 30 euro/maand?

Dan de prijs: hun MCbox aan 700 euro + een astra2connect installatie aan 400 euro en dan kan je op 1 tv kijken? Het zal een succes worden!

Bovendien snap ik de meerwaarde echt niet... al die zenders zijn al aanwezig op de satelliet, waarom ze dan opnieuw coderen en uploaden?

Ik zou het een en ander wel begrijpen als ze in samenwerking met TVV/CDS triple play zouden gaan aanbieden. TVV/CDS levert het tv gedeelte aan en zij zorgen met hun hardware en astra2connect voor het telefonie/internet gedeelte. Voordeel is dat ze dan ook on demand televisiediensten kunnen gaan aanbieden.

Time will tell...

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:
Origineel bericht van: Davev

Ik zou het een en ander wel begrijpen als ze in samenwerking met TVV/CDS triple play zouden gaan aanbieden. TVV/CDS levert het tv gedeelte aan en zij zorgen met hun hardware en astra2connect voor het telefonie/internet gedeelte. Voordeel is dat ze dan ook on demand televisiediensten kunnen gaan aanbieden.

Time will tell...

En iedereen dus nog is een nieuwe LNB doen kopen smilesmile

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen