grunnsat Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 De Alphacrypt 3.15 firmware is verschenen. Mijn eerset indruk is dat het zappen anzienlijk sneller gaat. Als ik mijn Topfield startte op Nederland 1 (niet gecodeerd), en daarna omschakelde naar het gecodeerde Nederland 2, dan duurde dat altijd even. Nu niet meer, dat gaat heel snel. ( http://www.alphacrypt.de/Updates.36.0.html , AlphaCrypt Classic. )
galle Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Wat voor topfielt ontvanger heb je? En kun je ook sharen? Heb je ook hdtv op deze ontvanger! Ik zag dat de nieuwe hdtv zender ned1 ongecodeert is
grunnsat Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Geplaatst: 8 juni 2008 Origineel bericht van: galle Wat voor topfielt ontvanger heb je? De TF5200PVRc, zie mijn andere post van vandaag. Citaat: En kun je ook sharen? Ja en nee. Niet via ethernet, wel via een SmartWI opzet. Citaat: Heb je ook hdtv op deze ontvanger! Neen, alleen gewone SDTV.
alejandro Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Is dit met een cas3 te proggen? of moet ik het met de flaptop(pcmcia) doen? Vastberaden, geen arrogantie!
Klaus_1250 Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Alphacrypt moet je of via een laptop (PCMCIA) of via de ORF transponder op 19.2 updaten (volgens mij is er nog een transponder waar die op staat, maar weet ff niet welke).
grunnsat Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 Het kan inderdaad via een laptop met PCMCIA slot, echter je moet zeer waarschijnlijk wel de driver van PMCIA slots vervangen. Volg daarvoor exact de aanwijzingen van MASCOM, dan werkt het.
alejandro Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Dank je, ik ga aan de slag. Vastberaden, geen arrogantie!
Johan45 Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: alejandro Dank je, ik ga aan de slag. Welke weg kies je, via de laptop of via OTA op ORF1.? Zelf heb goede ervaringen met de update van mijn Alphacrypt CI via ORF. Vult u rustig aan !!!
alejandro Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Dan ga ik op jou ervaring af, het is voor mij de eerste keer dat ik een cam upgrade/flash oid ga doen buiten de cas3 om. Als ik je goed begrijp, gewoon op orf1 afstemmen en via het menu van de alpha de upgrade uitvoeren? Ik ga het iig testen in de dm7000. Ik laat het resultaat weten. Vastberaden, geen arrogantie!
alejandro Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb het inmiddels via orf1 gedaan, dat werkt idd perfect, bedankt voor de tip! Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen