Gast zzzzzzz Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Geen idee of mijn vraag best in het PC gedeelte thuishoort of bij de CAMS. Heeft er iemand al eens getest of een Aston Dual CAM op PC ook 2 kanalane tegelijk kan decoderen ? Maw. stel dat ik een CI module koop voor mijn Technotrend S2-3200, en dan een Aston Dual CAM, kan ik dan met één tuner 2 TVV kanalen tegelijk decoderen of werkt zo'n CAM alleen in een heel beperkt aantal (niet-PC) ontvangers ?
Donkeyman Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb hier ook pas een vraag gesteld over mijn Technotrend S-3200 i.c.m. de diverse cams. Ik kreeg alleen geen antwoord... Mijn Aston 1.07 werkt hier prima. volgens mij heeft de Technotrend maar één tuner aan boord, dus dan wordt het ontvangen van twee stations lastig. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen