tellar Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Kan iemand mij vertellen op welke snelheid ik NDS, SECA2 en FIRECRYPT-kaarten moet draaien in een server? Ik meen me iets te herinneren van 358mhz, maar weet het niet meer zeker. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Timm1983 Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 @ tellar Volgens mij is het 3,57 of 6,00. Het is natuurlijk al geleden van de tijd van de Funcard bij mij. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Edwin Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Via = ? Mhz Seca = 3.57 Mhz Irdeto = 6 Mhz NDS = 3.57 Mhz Maar de meeste kaarten kunnen overclockt worden. Edwin
geinponem Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 via firecrypt en conax zijn ook 3.57 zijn we compleet dacht ik zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen