Gast Forza Milan Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 hallo allemaal ... heb wat zitten zoeken hier eerder op het forum voor een opstart cd te maken ... ik beschik niet over een xp boot versie (helaas) en heb geen diskettestation ... na wat zoeken heb ik het voor mekaar gekregen om knoppix te downloaden en op cd te zetten, maar dat is vrij ingewikkeld! Ik zou niet weten hoe ik mn c schijf zou moeten formatteren met dat progje ... veel te moeilijk ... vandaar dus mn vraag of iemand een easy to use boot cd progje heeft (of weet) waarbij ik de iso gewoon op cd floep, cd insteken en in mn dos scherm te geraken om dan gewoon format c: te doen (zo is het toch? niet? het is al 6 jaar geleden dat ik dit nog gedaan heb) Daarnaast heb ik ook nog deriks boot n nuke geprobeerd maar als ik formatteer zegt hij dat hij in het diskettestation geen diskette kan vinden (ja heb er geen) dus daarom vraag ik jullie om hulp... cheers!
Frans B Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 je kan vanalles doen het "hirens boot CD" eenvoudig te downloaden. System Administrator (niet van deze site)
Ome Merde Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 heb je niet een kennis die even een kopietje van z'n XP-cd kan maken ? met jouw eigen installatiecode floep je Windows er zo opnieuw op. en anders downloaden, diverse torrentsites staan er vol mee ... merDe deze ruimte is te huur
lock Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Origineel bericht van: Ome Merde en anders downloaden, diverse torrentsites staan er vol mee ...merDe OHHHH, dat ga ik tegen Ome Bill zeggen "That's another fine mess you've got me into"
Hellum Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 laat ome bill lekker in de stront zakken en ga linux gebruiken!!!! If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Ome Merde Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 je hebt toch je eigen (oem) code, op een CD staat die code echt niet hoor. de code is je licentie, de inhoud van de Windows-CD niet. laat ome bill lekker in de stront zakken en ga linux gebruiken!!!! een bruikbare toevoeging op deze post, hulde ... merDe deze ruimte is te huur
Hellum Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Ik weet niet wat echt het probleem op je pc is, maar mischien helpt Bart's PE nog. @Forza Milan, zie je PM MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
dukdalf46 Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Of zoek eens naar MiniPE, volledige XP LiveCD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen