Ga naar inhoud


<<< Wat word de uitslag ? EK 2008 >>>


DINGES

Aanbevolen berichten

Wij zijn verslagen door ons eigen spel. Hiermee wil ik zeggen dat de Russen ons verslagen hebben op de manier dat het Nederlands elftal graag wil spelen. Mooi en aanvallend voetbal.

 

Guus laat de Russen "op zijn Nederlands" voetballen, en dat lukt hem aardig!

 

Rusland heeft verdiend gewonnen en wat mij betreft winnen ze de EK, is er toch nog 1 Nederlander die 20 jaar later weer Europees kampioen is.

 

Ik hoorde het Ronald Waterreus nog van de week zeggen op TV over Guus: Dit kan gewoon geen geluk zijn dat Hiddink het weer flikt na Zuid-Korea en Australie.

 

 

Guus succes!!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 228
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jammer Sjaak, gisteren maakten ze bekend dat ze "OP" waren....

 

Daarom hebben we ook verloren......

 

Die kleine plakdingen geven zoveel inspiratie, tja en als ze dan op zijn......

 

Guus Hiddink heeft terecht gewonnen. Mooi spel van de Russen en aarzelend spel van de Nederlanders.

 

Het zij zo....snif....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Mooi dat we eruit liggen, kan AH de Welpies gratis gaan weggeven ipv bij 15 euro boodschappen :D


Ander voorstel; ik lever 1 welpie in en krijg voor 15 euro boodschappen

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, de Hollanders liggen eruit, spijtig, maar als neutrale kijker moet ik zeggen dat de Russen een stuk beter waren en het spel gedomineerd hebben. Nederland liep er maar een beetje bij en is nooit de ploeg geweest uit de kwalificatie rondes. Al had ik bij de 1-1 weer hoop.

Al bij al een geslaagd tornooi voor Nederland.

 

Alle oranje mutsjes, petjes, sjaals, t-shirts, enz,... weer in de kast en back to the real world

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus,

je hebt het dik VERDIEND en de hollanders bewijzen toch maar weer dat ze het toch niet kunnen,

als ze echt moeten zijn ze er niet,

poule des dood kunnen ze wel

 

ik denk dat de meeste nu toch voor Rusland zijn.....

als het maar geen Duitsland wordt mad

 

Gigablue UHD + Gigablue X3 + T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Albert Heijn komt met nieuw Welpie lied:

 

Het EK is verloren,

We zijn weer de klos.

 

Vlug weg uit Basel,

Snel terug naar Den Bosch

 

We gaan welpies prakken,

Heel Holland prakt mee.

 

Van Friesland tot Limburg,

van heide tot zee.

 

Geen enkele welpie helpte,

Ookal plakte we ons wild.

 

Geen geluk voor Oranje,

Heel Holland beeft en rilt.

 

Het feest was al gaande,

Maar we kregen 'n schup

 

Rusland ging winnen, 't koste ons de cup.

 

De Russen die komen,

En Tsaar Guus loopt vooraan!

 

Want Guus laat onze welpies in hun hempie staan.

 

Geen enkele welpie helpte,

Ookal plakte we ons wild.

 

Ongeluk voor Oranje,

En Guus lacht zich wild!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu naar Italie-Spanje te kijken, op papier een kraker maar wat een baggerwedstrijd is dat, werkelijk nul (!!) kansen.

Spanje wil nog wel maar kan niet, Italie lijkt nergens op.

 

Kunnen ze niet beide ploegen uitsluiten en dan alsnog Nederland toevoegen op basis van het spel in de poule fase?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Slechte verliezers dat nl team van Van Basten

Vind ik wel erg kort door de bocht. Je weet niet of dit gedaan is geworden door de pers-adviseurs.

De berichten uit nederland was niet bepaald positief naar de spelers en van basten toe.

 

En ze hebben gewoon even de tijd nodig om hun wonden te likken. Ze hebben geen tijd gehad om de klap van boularouz te verwerken plus de slecht gespeelde wedstrijd. Dan zou ik ook geen zin meer hebben om te praten met de pers.

 

De ellende van boularouz lijkt mij zowiezo de reden dat ze zo slecht speelden. Boularouz hebben ze eruit gehaald omdat hij behoorlijk wat agressie in zich had wat begrijpelijk is. Ikzelf heb al eens een stervende baby (auto ongeluk) gezien en heb er maanden last van gehad. En als je dan nog een belangrijke wedstrijd speelt dan ben je volgens mij wel afgeleid.

 

En zo sportief zijn de fans ook alweer niet. Guus geluk kan zijn kop niet eens meer in nederland laten zien. Dat vind ik belachelijk want hij deed gewoon zijn werk. Had hij ons dan moeten laten winnen? leuk spel dan..

 

Ik had alleen een weddenschap moeten doen. Dan had ik gewonnen want ik zag de winst van rusland al vooruit. De russen zijn de enige die een beetje spel laten zien en als het niet vreemd loopt worden dat de bekerhouders. in de finale wordt het rusland/duitsland met winst voor rusland. En verdient..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En zo sportief zijn de fans ook alweer niet. Guus geluk kan zijn kop niet eens meer in nederland laten zien. Dat vind ik belachelijk want hij deed gewoon zijn werk. Had hij ons dan moeten laten winnen? leuk spel dan..

 

Buiten het feit dat rusland gezien het spel VERDIEND heeft gewonnen blijf ik een nare smaak houden over de rode kaart die later weer werd ingetrokken om redenen die zichzelf tegen spreken.

Verder heb ik Duitsland-Polen gezien daar scoorde Podolski (poolse voorvaderen) en hij vierde zijn doelpunt op gepaste wijze.

Hiddink daarentegen ging bij het scoren uit zijn dak.

Heb hier niemand over gehoord,persoonlijk vind ik dit een beetje stuitend.

Als een duitser het kan zou een nederlander het toch ook kunnen?

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad mag je best je wonden likken eerst, maar laat je wel even zien. Zo zielig die mensen op de luchthaven..

Jansma was geen CD hoofd hoor. Dat waren de Centrum Democraten, ook raar volk trouwens. Genant om in een trainingspak rond te lopen als PR man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...