rudie1956 Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Origineel bericht van: rudie1956 Origineel bericht van: JosFop4Sat Maar goed, dat was dat Mijn voorspelling voor de komende dagen : Halve finale : Duitsland - Turkije : 1-0 Spanje - Rusland : 1-1 en na penalties wint Rusland Finale Duitsland- Rusland : 1-2 Zwei zu Einz, Schade Deutschland, alles ist vorbei Ja we houden de Duitsers erin tm de finale,en dan verliezen ze dik des te meer doet het pijn bij ze Zo we liggen precies op schema. Oleeeeeeeeeee!!!!!!!! Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Poetsdoekje Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Origineel bericht van: rudie1956 Origineel bericht van: rudie1956 Origineel bericht van: JosFop4Sat Maar goed, dat was dat Mijn voorspelling voor de komende dagen : Halve finale : Duitsland - Turkije : 1-0 Spanje - Rusland : 1-1 en na penalties wint Rusland Finale Duitsland- Rusland : 1-2 Zwei zu Einz, Schade Deutschland, alles ist vorbei Ja we houden de Duitsers erin tm de finale,en dan verliezen ze dik des te meer doet het pijn bij ze Zo we liggen precies op schema. Oleeeeeeeeeee!!!!!!!! Heb genoten, alles ist vorbei!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
odysseus Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Volgens mij word spanje kampioen Grote schotels vangen veel wind..
Digipaps Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Nou nou....we gingen hier gisteren helemaal uit ons dak in de lokale kroeg zeg...wat een feest..vuurwerk tot in de kleine uurtjes..pffff En natuurlijk alles zonder een druppel drank....hahaha digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Aanbevolen berichten