Ga naar inhoud


<<< Wat word de uitslag ? EK 2008 >>>


DINGES

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren even naar diverse buitenlandse zenders gekeken, iedereen was unaniem van mening dat dit met afstand de beste wedstrijd van het EK tot nu toe was. Is ook niet zo moeilijk want de rest kon me niet echt boeien.

 

Ook ook opvallend was dat iedereen eerst zei dat de eerste goal buitenspel was en later, nadat men deskundigen had gebeld, niet meer.

 

De uitleg werd alleen in Italie niet geaccepteerd (wat ik overigens wel kan begrijpen want deze regel is niet uit leggen).

 

Wie kan een Oranje is deze vorm eigenlijk verslaan? Ik denk alleen domme pech of scheidsrechtelijke dwalingen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 228
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Neptunus

De uitleg werd alleen in Italie niet geaccepteerd (wat ik overigens wel kan begrijpen want deze regel is niet uit leggen).



De Italianen kunnen of willen het uiteraard niet begrijpen, maar het is een internationale regel. Had de Azzuri wel willen horen als hun in deze situatie hadden gescoord, dan begrepen ze het uiteraard wel whistle

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Origineel bericht van: Neptunus

De uitleg werd alleen in Italie niet geaccepteerd (wat ik overigens wel kan begrijpen want deze regel is niet uit leggen).



De Italianen kunnen of willen het uiteraard niet begrijpen, maar het is een internationale regel. Had de Azzuri wel willen horen als hun in deze situatie hadden gescoord, dan begrepen ze het uiteraard wel whistle


Dit had eigenlijk de 1st goal al moeten zijn http://es.youtube.com/watch?v=r8y5xYr73SU

edit: Ik bedoel de eerste actie dus smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen directe filmpje tezien als ik op de link druk, kom gewoon op de hoofdpagina uit eek

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Ik krijg geen directe filmpje tezien als ik op de link druk, kom gewoon op de hoofdpagina uit eek

Dan mag je zelf verder zoeken :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Mooie wedstrijd en voor mij extra spannend omdat Kruid Vat een aktie had met een LCD TV met 100 euro korting per doelpunt.
Het ding kostte 399,00 en zou dus 99 euro kosten vanavond.

Niet dus... al vóór het einde van de wedstrijd hadden ze de server offline gezet. Wat een naaistreek....

Maargoed dat we 3 doelpunten hebben, anders kon ik er niet van slapen ;-)

Is weer typisch zo n streek die een winkelketen niet wil/kan waarmaken.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldige wedstrijd! Ik geef normaal niks om het voetbal,

maar zelfs ik vond dit geweldig om naar tekijken!

 

Het is vooral geweldig om al die nieuwskoppen van het buitenland te lezen :

 

Netherlands stuns Italy 3-0 at Euro 2008

 

Holland thrashes world champs Italy

 

Euro 2008 - Dutch masters destroy Italy

 

Rampant Netherlands crush sorry Italy

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Ik krijg geen directe filmpje tezien als ik op de link druk, kom gewoon op de hoofdpagina uit eek


Este vídeo ya no está disponible debido a una reclamación de copyright realizada por UEFA

deze video is niet meer beschikbaar wegens een reclamatie van copyrights van de uefa.

beetje gemuit dus, was gewoon een korte clip met hoogtepunten en ik wilde de eerste actie van deze laten zien, jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu maar hopen dat de hollanders niet "lui en overmoedig" worden.

 

En dat ze allemaal dezelfde "inleg-zooltjes met vleugeltjes" krijgen als bronkhorst :D

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matchless

En dat ze allemaal dezelfde "inleg-zooltjes met vleugeltjes" krijgen als bronkhorst :D


Gewoon veel Redbull drinken en Allways Ultra maandverband in de korte broekjes stoppen, vleugels genoeg lijkt mij :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even huidig Europees kampioen Griekenland zien afgaan, man wat een vertoning, en dan schijnen ze nog betere spelers te hebben dan in 2004 in Portugal.

 

Hoe kan het dat die ploeg toen Europees Kampioen werd?

 

Ook Guus staat weer met beide benen op de grond, hoewel Rusland in tegenstelling tot Griekenland voldoende kansen kreeg.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Hij is fijn..
Geen opener nodig zeker he?
Gewoon weer met de voortanden? cool


Ze hebben tegenwoordig draaidoppen :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...