Ga naar inhoud


<<< Wat word de uitslag ? EK 2008 >>>


DINGES

Aanbevolen berichten


  • Reacties 228
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zwitserland ligt eruit.

 

Verder viel me het commentaar van onze Evert weer eens op.

 

"Turkije heeft niets aan een gelijkspel" zei Evert ten Neuzel.

 

Wat een onzin, kijk naar de stand en je weet dat Turkije nu alles in eigen hand heeft, daarvoor hoefden ze dus niet eens te winnen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: ozzo
Mooie wedstrijd en voor mij extra spannend omdat Kruid Vat een aktie had met een LCD TV met 100 euro korting per doelpunt.
Het ding kostte 399,00 en zou dus 99 euro kosten vanavond.

Niet dus... al vóór het einde van de wedstrijd hadden ze de server offline gezet. Wat een naaistreek....

Maargoed dat we 3 doelpunten hebben, anders kon ik er niet van slapen ;-)



Citaat:
Excuses

Op maandagavond 9 juni j.l. had Kruid vat een spectaculaire EK-actie. De verkoopprijs van een LCD-scherm ging bij ieder doelpunt van oranje 100 euro omlaag. Enkele honderdduizenden bezoekers hebben vervolgens geprobeerd onze site te bereiken, om gebruik te maken van deze actie. Ondanks de voorbereidingen heeft dit enorme aantal bezoekers van de site zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. De site was hierdoor slechts sporadisch bereikbaar. De voorraad LCD schermen is dan ook uitverkocht. Wij hebben hierdoor veel van onze klanten teleurgesteld en dat betreuren wij enorm. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Wij zijn in overleg met de Consumentenbond voor een passende oplossing.

Kruid
vat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

"Turkije heeft niets aan een gelijkspel" zei Evert ten Neuzel.

Wat een onzin, kijk naar de stand en je weet dat Turkije nu alles in eigen hand heeft, daarvoor hoefden ze dus niet eens te winnen.


Ik ben normaal geen voetballiefhebber, maar heb er deze keer echt van genoten, op ....... Evert ten Neuzel na dan.
Ik zou graag het commentaar van de radio (Jack van Gelder) erbij aan willen zetten, maar dat loopt 2 seconden voor helaas.
Zijn er mensen met creatieve ideeen die hier een oplossing voor hebben? Op Dld kijken is een beetje raar natuurlijk.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat

"Turkije heeft niets aan een gelijkspel" zei Evert ten Neuzel.

Wat een onzin, kijk naar de stand en je weet dat Turkije nu alles in eigen hand heeft, daarvoor hoefden ze dus niet eens te winnen.


Precies winnen van Tsjechie was of is genoeg, ook bij een gelijkspel

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok ook op een 2-1 overwinning:

 

1-0 achter door Henry frown

1-1 van der Vaart :D

2-1 door invaller Robben :D

 

smilesmile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het weer op 1-0 voor Nederland door een vrij trap in de 37ste minuut door Ruud van Nistelrooy. Dat heb ik ook tegen Italië voorspeld en toen hebben ze ook gewonnen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...