Alventali Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Wat een score ondanks dat ik ze minder goed vond spelen dan tegen Italie. Als je zo van de paar kansen gebruik kunt maken. Geweldig gewoon. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
D.Quijote Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
sevensheaven Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 WHAHAHAHAHAHA geweldige tekening..... oja ook een geweldige wedstrijd.. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
SalimRMAF Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Mijn voorspelling; Nederland No1 van C, Italie No2 van C. Nederland tegen No2 van Groep D (Zweden) , Italie #2GroupC tegen #1 GroupD (Spanje) Nederland en Italie winnen, die 2 dus weer tegen elkaar in de halve finale. Aan de andere kant wint Portugal; finale: NL-Portugal: NL wint na Penalties. 90% kans dat het zo gaat.. geloof me; wedden om een Kebab? Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Henksat Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Tsja, na deze 4-1 zou het mooi zijn als ze Roemenie lieten winnen dinsdag, dan liggen Italie en Frankrijk eruit. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Greatone Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Wat een geweldige voetbalavond!!! En super resultaat die wederom de hele wereld over zal gaan. Niet de grootste vorm dit keer, maar WHO CARES 4-1 tegen de Fransen is gewoon een super resultaat, geweldige doelpunten van Robben en Sneijder!! Wie gaat dit Oranje elftal stoppen?? Heb vanaf het begin gezegd: Als Oranje de poule des doods overleeft, worden ze kampioen. het kan een mooie zomer worden * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
YUGI Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 zit hier met een hart verzakking van de spanning, wat mooi. gr
Moderator Matchless Geplaatst: 14 juni 2008 Moderator Geplaatst: 14 juni 2008 Citaat: Nederland No1 van C, Italie No2 van C. lol..als nederland slecht speelt dinsdag tegen roemenie dan mogen No2 naar huis samen met frankrijk. Het was een poel des doods, maar voor wie Als oranje dan nog deze mentaliteit houdt dan wordt het wel leuk, op den duur is het horen van "30 jaar geleden toen we .." een beetje saai het wordt tijd ..kunnen we weer 30 jaar vooruit Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Fiene56 Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Zit nu dus op mijn werk in duitsland met een oranje shirt aan. De duitse kollega's vonden het ook gewoon KLASSE! VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast hagar Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: matchless Citaat: Nederland No1 van C, Italie No2 van C. lol..als nederland slecht speelt dinsdag tegen roemenie dan mogen No2 naar huis samen met frankrijk. Het was een poel des doods, maar voor wie Als oranje dan nog deze mentaliteit houdt dan wordt het wel leuk, op den duur is het horen van "30 jaar geleden toen we .." een beetje saai het wordt tijd ..kunnen we weer 30 jaar vooruit Nederland is eerste van de pool zo absoluut geen druk en verwacht daarom dat de betere spellers rust krijgen, kans dat Roemenie deze wedstrijd wint is zeker aanwezig, als italie door wat voor wonder door komt, winnen ze het kampioenschap,
Elwin Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Zat ik er toch best wel langs! Wel een topwedstrijd weer hoor!
Gast hummiesat Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: SalimRMAF NL wint na Penalties. Heb jij NL wel eens penalties zien nemen? Die scoren nog niet met een leeg doel.
Digipaps Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Van Basten zal ook met een zwakker elftal optreden tegen de Roemenen...hij spaart de vedetten....dus Roemenie maakt kansen. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Greatone Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: hummiesat Heb jij NL wel eens penalties zien nemen? Die scoren nog niet met een leeg doel. Als je elftal in een "flow" zit, dan lukt alles zoals nu het geval is. En verder hebben we volgens mij tijdens het EK van 2004 afscheid genomen van het penalty syndroom tegen Zweden * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Unetwork Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb hier een probleem Ik ben erg bijgelovig en heb de eerste wedstrijd gezien met een vast gebruik: Een tablet 50 mg Lecsilium (zenuw pil) 3 glazen dubbele brandy met ijs 2 glazen (longdrink) Vodka tonic en dan nog na afloop van een wedstrijd die Oranje zoals gisteren weer geweldig won, dan nog vele extra glaasjes Ben bang dat na dit EU voetbal ik naar een afkick centrum moet De eerste wedstrijd heb ik mijn kniebanden verstrekt omdat ik te hoog de lucht in sprong en lande op de neus van mijn vrouw die naast mij op de bank zat! Gisteren na de 3:1 spontaan huilen als een klein kind waarop het hele bezoek bijna dood is gegaan van het lachen... Kortom: Leuk zeg voetbal kijken Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten