Ga naar inhoud


welke usb stick werkt goed op kathy


Gast a1gp

Aanbevolen berichten

hallo ik krijg mijn kathy dinsdag binnen, en heb begrepen dat het beter is BA te draaien op een stick. Nu heb ik ook gehoord en gelezen dat niet iedere stick werkt. Daarom deze vraag welke stick gebruiken jullie, merk en opslagcapaciteit.

 

groeten

 

a1gp

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb 2 willekeurige sticks (die ik als promotie heb gekregen) gebruikt, en beide werken. Maar ik heb er geen BA op geprobeerd. Beide waren 1 GB.

 

Gezien de lage prijs van deze dingen zou ik het er maar op wagen. ook omdat het binnenwerk toch niet hetzelfde is als je hetzelfde merk een jaar later weer koopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kevin9500
hoi
ik heb deze trenscand is een transcand t3 ik heb de 1gb versie met deze stick kan je klepje aan de voorkant ook dicht


gegroet


kdenk dat ik er hier maar eentje van aanschaf is wel makkelijk ook met het klepje.

bedankt voor de reactie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

vraagske: Starten jullie BA via een usb langs de voorzijde?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kathrein

dit geeft hij elke keer bij mij aan heb er 2 usb sticks inghad krijg het niet draaiende USB Stick am Receiver nicht gefunden! en in de kathrein zit die hem gewoon en in kcc ook wat is er mis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Spiderman 1974, bedankt maar spijtig, had gehoopt om zo een usb achteraan vrij te krijgen. Ik vindt het maar jammer dat de front-usb enkel kan gebruikt worden om software-updates uit te voeren en zenderlijsten aan te passen.

 

(Oh ja; Apacer 1Gb:OK en DaneElec 1Gb ook OK!)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info:

 

Moet toch even melden dat BA wél start vanaf de front-usb; of je hem kan aanmaken via de front heb ik niet geprobeerd.

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...