rai Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Ik kom bij de plugins die te downloaden zijn, een plugin tegen voor Wifi. IS dat om een USB Wifi stick in de DM800 te kunnen stoppen? Heeft iemand dit al werkend?
dolphs Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Wifi USB met type RALink (ralinktech) zou werkend te maken moeten zijn op linux dus ook op een dreambox Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Henksat Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 In de laatste PLi beta die ik hier draai, zit van DMM een uitbreiding van de netwerkinstellingen, hier zit óók de optie WLAN nu in, hierbij staat: Wlan USB-sticks with Zydas ZD1211B and RAilink RT73 chipset are supported. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Henry IV Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb Wlan USB stick gekocht met RAilink RT73 chipset ondersteuning.. waar vind ik Wlan instelling bij Netwerk instellingen? ik zie het niet any suggestions?
rai Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Geplaatst: 19 juni 2008 Heeft iemand het inmiddesl al werkend? IK las dat de optie in de Gemini 3.5 erbij zou komen in de volgende versie. Maar die is nog steeds niet uit. Iemand inmiddels wel succes op een andere image?
Simean Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 heb geen wireless stick maar in de laatste nabilo zitten de instellingen wel in het menu ! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W