Funfreak Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 De vrouw maakt intensief gebruik van de Dreambox. Had in de Dreambox al een fan ingebouwd, maar sinds gisteravond zo dood als een pier. Dat moet de voeding zijn, tja de temperatuur loopt vrij hoog op. Wie weet welke onderdelen vervangen moeten worden om hem weer levend te krijgen? Is er, net zoals bij de Humax 5400, een lijstje beschikbaar met te vervangen onderdelen? Alvast dank voor jullie hulp, ook namens mijn vrouw.
columbo Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 tja ,moeilijk te zeggen op afstand.Meten is weten.Bij hoge temp.gaan vaak elko's verlopen of defekt.Bij de D.box 8000 zit de ventilator achter de HD, horizontaal op het zelfde frame gemonteerd heeft ongeveer de zelfde brééte.wat het lijstje betreft,dit heef weinig zin,gewoon vervangen wat nodig is,dus niet gokken!
iemand Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Tja als ie helemaal defect is kan het bv ook de zekering al zijn, Tot nu toe bleef het bij mijn reparaties beperkt tot C8 2200uF en tegenwoordig ook vaak C2 100uF C5 47uF C26 100uF C27 220uF p.s. allemaal 25 volt werkspanning (of hoger). gr. Erik
Funfreak Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Geplaatst: 8 juni 2008 Bedankt voor de tips, ga ik mee aan de slag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen