allez l'om Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Gisteren bij een collega een Multytenne geinstalleerd. Het vreemde is dat op astra 3 sommige kanalen wel werken (bv regionalen) en anderen, zoals thema- en hd pakket niet. Wie weet een oplossing? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juni 2008 Moderator Geplaatst: 8 juni 2008 Mogelijke oorzaken: Transponders toevoegen aan de transponderlijst van de ontvanger. Antenne absoluut waterpas stellen, en elevatie controleren. Juiste abonnement op Canaldigitaal vrij laten schakelen. Irdeto kaart omruilen voor seca kaart. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
allez l'om Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Geplaatst: 8 juni 2008 hij hangt aan een db800, en de betreffende zenders deden het op mijn eigen schotel wel (heb de db800 hier afgesteld), denk dus dat het ergens in de schotel zal zitten. Zal eens gaan kijken of ie waterpas staat Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast hans99 Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Had hetzelfde probleem. Na lang zoeken bleek het aan de cam te liggen. Ik heb een canaldigitaal cam, geen ontvangst op bv NL1 HD, wel op de regionale omroepen. Cam van een vriend geprobeerd (Aston 1.07) -> wel beeld op NL1 HD en de andere HD-kanalen.
allez l'om Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Geplaatst: 10 juni 2008 het gaat niet om de softcam lijkt me, aagezien het isgnaal op 0 % staat op deze zenders Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen