Gast lucdec Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Hallo, Heb al een multytenne geinstalleerd. Deze antenne vind ik wel heel klein. Vooral op Astra3 had ik geen ontvangst, op de zwakkere transponders, ook na lang instellen. Bestaat er eigenlijk geen alternatief met een iets grotere schotel (60 a 70 cm). Zou dit niet veel problemen oplossen ?
Mojo Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Ee paar postings verderop staat een oplossing. KLIK You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast wageral Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Vreemd hoor, mijn ervaring is juist dat de Multytenne erg goed werkt, ook met de Astra-3. Wat bedoel je eigenlijk met "zwakkere transponders"? Je probeert toch niet de DVB-S2(8PSK)transponders in te lezen neem ik aan? Dat zijn namelijk transponders die je met een gewone receiver niet kunt ontvangen. Dit zijn de transponders op de Astra-3 Ger
Gast lucdec Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Origineel bericht van: wageral Vreemd hoor, mijn ervaring is juist dat de Multytenne erg goed werkt, ook met de Astra-3. Wat bedoel je eigenlijk met "zwakkere transponders"? Ger Wel, na verschillende pogingen had ik altijd beeld op de transponder van de vrije regionalen, maar de andere Nederlandse (vb Nederland4 en zo) kwamen zwakker binnen en had ik nooit geen beeld. Daarom vermoedde ik dat deze laatste transponder zwakker was. Vond ik wel jammer. Of moet ik het elders zoeken ?
Gast mouse1277 Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Origineel bericht van: lucdec Of moet ik het elders zoeken ? dat denk ik wel! Hier prima beeld op zowel astra 1, 2, 3 en hotbird bij zowel de vele SD als HD zenders. Hij moet wel 200% horizontaal staan en je moet hem heel precies afstellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen