Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg op dit moment alleen nog maar now -> next informatie binnen van CD. Verder is het al de hele week bal wat betreft niet kloppende tijden etc. Iemand die hetzelfde probleem ziet op dit moment?

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

• 2 weken later...

Geplaatst:

Afi,

ik heb een TF7710 en exact hetzelfde, alleen de uitzendig die loopt en de eerst volgende, verder niets nadaknakkus. Dit is al zeker 4 weken zo.

Frankly

Geplaatst:

Niks aan de hand, volledige epg hier.

Gast CAPSLOCK
Geplaatst:

TF7700 ook het zelfde hier, alleen de lopende uitzending en de volgende.

• 1 maand later...
Geplaatst:

nieuw bericht van de mannen van Rebox;

Dag Frank, Goedemorgen.

Wij hebben momenteel een software waar de Fastscan en de Media Highway in zit, maar dit werkt nog niet naar behoren.

Als deze bovenstaande problemen zijn opgelost, zullen wij de software vrijgeven.

De verwachting is enkele weken.

Met vriendelijke groet,

Geplaatst:
Origineel bericht van: Frankly
nieuw bericht van de mannen van Rebox;

Dag Frank, Goedemorgen.

Wij hebben momenteel een software waar de Fastscan en de Media Highway in zit, maar dit werkt nog niet naar behoren.
Als deze bovenstaande problemen zijn opgelost, zullen wij de software vrijgeven.
De verwachting is enkele weken.

Met vriendelijke groet,

Vrijgeven? Dat is gewoon de firmware die op de Topfield site staat.
Geplaatst:

Ook ik heb bericht van rebox gehad voor mijn Topfield 7710. Het blijkt dat Topfield de firmware te vroeg op hun site heeft gezet.

Topfield 7710 PVR gaat een Canal digitaal goedkeuring krijgen over enkele weken. Daarna zal de juiste firmware op de site van Topfield worden gezet.

Inmiddels kan je de gewone EPG weer krijgen door bij instellingen te kiezen voor Media Highway EPG uit en geen gebruik maken van de Fastscan functie want die werkt op ditmoment nog niet.

Verder schijnt deze software wel enkel verbeteringen te hebben, maar voor mijn gevoel is er niet veel veranderd sinds de software van April j.l

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Leslie
Ik had dit weekend er ook last van dat de EPG van FILM 1,2 & 3 niet door kwamen bijzonder irritant.

Als je er pas dit weekend last van hebt, kan het ook liggen aan het feit dat CDS blijkbaar met de EPG aan het rommelen is. Wellicht heeft daar niet alleen mijn Echostar last van. Daar had ik tot vorige week, dankzij de Clarkebelt mensen, een fijne EPG. Zie ook het draadje bij het Echostar forum.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen