bruinelec Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 ik heb allemaal verticale strepen door het beeld heen. er zit ongeveer 3 tot 4 cm tussen de strepen in. wie weet mischien waar ik moet gaan zoeken?
arnoldl Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 vertikaal...dus echt niet horizontaal , die klacht ken ik namelijk wel?
bruinelec Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 inderdaad allemaal verticale strepen. als je weet waar ik moet gaan zoeken dan hoor ik dat graag
Steve Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 controleer de verbinding van de flatcable op het panel
bruinelec Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 flatcables en connectors heb ik gecontroleerd ik moet er wel bij zeggen dat ik dus alleen strepen door het beeld heb van de tv en av aansluiting. op het menu beeldje heb ik geen strepen
bruinelec Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Geplaatst: 16 juni 2008 ik ben erachter gekomen dat ook het geluid het niet doet ,mischien heeft dit ook iets te maken dat ik lijnen in het beeld krijg. helaas heb ik het euvel nog niet gevonden ,dus als iemand nog een suggestie heeft.
percies Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 controleer eens of er in het DIST module ook ic voetjes zijn, die los zijn gekomen van de print
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen