dieseltje Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Topfield 5000pvr, de kwaliteit bij de Nl zenders komt erg traag door, daar integen heb ik geen enkel probleem bij de duitse zenders. BVN komt bij mij ook niet door. Moet daar een lange tijd op wachten zeker 3 min of deze zender komt helemaal niet door. RTL4 is daarbij de sterkste binnen een minuut wordt deze actief. Kwaliteit springt dan naar 99 procent en kan deze zonder problemen bekijken. Wat is dit. Help Mijn tweede tf3000ci pro heeft hier geen last van. Topfield pvr5000b aston v1.05/magic met Tetracrypt/tf3000cipro
iemand Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 kzou de afstelling v/d schotel eens nalopen dmv piepertje (sat-finder). astra-1 is nl een aantal verschillende satellieten op 19.2 en meestal staat bij zo'n klacht de schotel net niet optimaal. of.... je hebt een dect-telefoon / basiststion te dicht bij je ontvanger (of de coax) staan. gr. Erik
dieseltje Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 Topic kan gesloten worden. Het war een defekt aan de lnb (invacom) Nieuwe erop en gaan. Ieder geval bedankt voor de hulp. Topfield pvr5000b aston v1.05/magic met Tetracrypt/tf3000cipro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen