twiefel Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 even een vraagje mijn mm9500 is in een keer al zijn kanalen kwijt hij heeft nog maar een zender en die is yyyyyyyyy genaamd een niewe lijst er in zetten werkt niet hij geeft wel aan dat hij hem laad maar dat is ook alles en nieuwe firmware werkt al helemaal niet via dvbedit iemand een idee
Timm1983 Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 @ twiefel Dit is een software probleem, De software volledig leeghalen met bdm interface en daarna met transxbdm de software opnieuw inladen en ook een nieuwe bootloader B 2.00UNS. Dit probleem overkwam mij ook je kan het nog eens nalezen op deze link: BDM Interface en Transxbdm Ook deze link kan je helpen: Nieuwe software inladen in Nokia 9500s Hier nog een link: Software installeren in Nokia 9500s 2 Veel succes Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
metropar Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 yyyyyyyyyy wil zeggen dat je op audio zit even een of twee keer op de toets tv en je hebt weer je kanalen lijst terug kan ook de toets met de muziek noot zijn weet ik zo een twee drie niet uit de bol maar een van de twee is het bij deze software gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
twiefel Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 het is al gelukt helemaal leeg maken via het menu en dan nieuwe zenders laden zodat hij zijn oude lijst pakt; rtl, prosieben en de rest maar bedankt. slotje btw oranje aan de top
twiefel Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 ben ik weer lag dus wel aan de audio heb het even geprobeerd
metropar Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 inderdaad als je allemaal yyyyy krijgt zit je in de audio settingslijst en als deze leeg is geeft hij yyyyyyyy heeft dus niets van doen met sofware of bootloader gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen