finish Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb Sab HD ontvanger maar de afstands bediening werkt niet. Al een nieuwe gehaald vandaag maar die doet het ook niet. Ik kan alleen ASTRA 19 oost pakken, is er een mogelijkheid om 23 oost uit de lucht te pakken zonder afstandsbediening. Ik had graag ORANJE vanavond nog gezien in HD. 23 oost is wel ingelezen maar hij geeft alleen ASTRA 19 ik kan hem niet op ALL zetten voor de kanalen. Weten jullie snel even raad om hem zonder afstansbediening op ALL te zetten.
Gast Kruuk Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Dat gaat niet lukken zonder AB als je 1 draaibare set bezit. Raar verhaal dat 2 stuks AB het niet doen,zijn de batteryen wel op je juiste manier geplaats ???? Heb hier al een hoop SAB ontvangers in de had gehad,moet de eerste nog tegen komen die niet werkt.
finish Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Geplaatst: 10 juni 2008 De ontvanger was kapot, vandaag een andere ontvanger gekregen. werkt nu prima.
iemand Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 tip voor de volgende keer AB kun je zichtbaar testen dmv je web-cam of digitale fototoestel. Je 'ziet' hem dan knipperen. gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen