Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Deze jonge is van plan om een Satlook Digital Nit aanteschaffen. mijn vraag is;kan ik er infeite alles mee ontvangen op Satelliet-gebied,en komen de Anologe/Digitale-beelden door.Wie kan er mij over inlichten.Bijvoorbaat dank The Digger
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2008 Moderator Geplaatst: 9 juni 2008 Hallo Digger, Met de Satlook digital nit heb je een meetinstrument ter beschikking, geen TV ontvanger. Op het beeldscherm zul je hoofdzakelijk kijken naar de grafische weergave van meetresultaten. Wanneer je regelmatig een schotel uit wil richten, of wil optimaliseren is het een goed instrument. Het vergt wel enige technische basiskennis om de meetwaarden te kunnen gebruiken. De Satlook Digital nit heeft de mogelijkheid, om de analoog uitgezonden tv programma's weer te geven op het ingebouwde scherm. De digitale programma's kunnen niet worden weergegeven. Maar voor het doel waarvoor dit toestel ontworpen is, heb je dat ook niet nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Is het mogelijk om een bepaalde Satelliet in te toetsen(invoeren) als je dan de schotel draait naar die in(gevoerde)satelliet dat dan de betreffende satelliet in beeld komt
WPW Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 In beeld alleen met signaal balken, niet met een beeld zoals op de tv. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2008 Moderator Geplaatst: 9 juni 2008 Ja, je kan de Satlook afstemmen op een bepaalde transponder, en dan terwijl je de schotel draait, op het scherm de signalen op het schermpje zien verschijnen. Je ziet dan geen beeld (programma), zoals je dat op je tv scherm gewend bent, maar de signalen, zoals op een spectrum analyser. Wil je ook beeld zien van digitale fta zenders, is dit de Satlook NIT COLOR. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 maar komt er niet ergens een balkje met een op(schrift) dit is (bijv) ik noem maar wat; Hellas Sat2
WPW Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Ja dat zie je wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Is dit niet het zelfde Apparaat als de Satlook digital nit ik vraag maar hoor,ik ben ook maar een LEEK op dit gebied, maar alles kun je leren
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2008 Moderator Geplaatst: 9 juni 2008 De satlook nit color heeft dezelfde mogelijkheden als de Satlook digital nit, maar heeft i.p.v. een z/w monitor een color screen. Verder kan je er ook digitale fta uitzendingen mee zichtbaar maken op dit scherm. En hij is 2 kg. lichter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Waar is die Color-screen voor nodig dan als je toch géén beelden kon ontvangen? het is/was toch géén TV
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2008 Moderator Geplaatst: 9 juni 2008 De Satlook digital nit kan alleen analoge uitzendingen als beeld weergeven. Van de digitale uitzendingen geeft hij alleen meetwaarden weer. De Satlook digital color kan zowel analoge alsook digitale fta uitzendingen als beeld weergeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Alléén maar fta-uitzendingen?of ook (je weet wel)
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2008 Moderator Geplaatst: 9 juni 2008 Alleen fta uitzendingen, er is geen mogelijkheid voor een CI-module. (kaartlezer) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast The Digger Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Nog één vraag:Ik weet niet of ik hem stellen mag(proberen)Waar zijn ze te koop(wat)zijn de BESTE handelsplaatsen?!?!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen