rolandroland Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Op de KPN site staat de volgende ontvanger: http://www.kpn.com/televisie/Digitenne/a...ging=apparatuur Weet iemand of die ook digitale radio van Digitenne kan ontvangen? Volgens KPN van wel, maar het staat niet aangeven op de site. Weet iemand hierop een antwoord?
asmi Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Kijk eens in de handleiding op http://www.kpn.com/tv/digitenne/gebruiksaanwijzingen-en-handleidingen-/Lenco-7.htm
rolandroland Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Geplaatst: 10 juni 2008 Bedankt dit is een goede concurrent voor DVB-H
Skysurfer Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb er een en ja, hij kan ook dig. radio ontvangen. Tijdens de installatie zoekt hij gewoon TV en radiokanalen, net zoals de thuis-variant. Met de knop TV/Radio kan je dan tussen die twee kiezen.
rolandroland Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 En ontvangt hij goed? En in de auto of trein? En als je van het noorden naar het zuiden rijdt, dan moet je zeker opnieuw de kanalen zoeken?
Skysurfer Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Ja. Zodra je uit het bereik van de zender bent moet je opnieuw zoeken. Ik heb van de boeketten waar ik het meest in de buurt zit de zenders dubbel laten scannen(handmatig). Daardoor komen de zenders 2 of 3 x voor in de lijst. Zo kan ik snel even switchen. De ontvangst is redelijk goed. Natuurlijk regelmatig bevriezen van beeld en blokvorming tijdens het rijden maar dat neem ik voor lief. De strekking van het programma kan ik goed volgen. Als buiten antenne gebruik ik de Hirschmann: Te koop bij een bekende electronica webshop.
rolandroland Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Skysurfer Ja. Zodra je uit het bereik van de zender bent moet je opnieuw zoeken. Ik heb van de boeketten waar ik het meest in de buurt zit de zenders dubbel laten scannen(handmatig). Daardoor komen de zenders 2 of 3 x voor in de lijst. Zo kan ik snel even switchen. De ontvangst is redelijk goed. Natuurlijk regelmatig bevriezen van beeld en blokvorming tijdens het rijden maar dat neem ik voor lief. De strekking van het programma kan ik goed volgen. Als buiten antenne gebruik ik de Hirschmann: Te koop bij een bekende electronica webshop. Hoe heb je die op je auto geïnstalleerd?
Gast jacoboot Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Origineel bericht van: Skysurfer Ja. Zodra je uit het bereik van de zender bent moet je opnieuw zoeken. Ik heb van de boeketten waar ik het meest in de buurt zit de zenders dubbel laten scannen(handmatig). Daardoor komen de zenders 2 of 3 x voor in de lijst. Zo kan ik snel even switchen. De ontvangst is redelijk goed. Natuurlijk regelmatig bevriezen van beeld en blokvorming tijdens het rijden maar dat neem ik voor lief. De strekking van het programma kan ik goed volgen. Als buiten antenne gebruik ik de Hirschmann: Te koop bij een bekende electronica webshop. wat doen jullie allemaal in de auto ??? op de weg kijken niet meer intressant ???
Gast Pacman Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Citaat: wat doen jullie allemaal in de auto ??? op de weg kijken niet meer intressant ??? Nee, totaal niet interessant voor de kinderen op de achterbank.
rolandroland Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Geplaatst: 1 juli 2008 Radio luisteren via Digitenne misschien? Zo heb je in heel Nederland dan Radio 10 Gold.
rolandroland Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Geplaatst: 15 juli 2008 De bijgeleverde antenne is waardeloos van Lenco. Ontvang je geen klap mee in Leeuwarden. De antenne welke bij de Samsung bijgeleverd krijgt is STUKKEN beter. Rommel Lenco die antenne...
EdjeKroketje Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: rolandroland De bijgeleverde antenne is waardeloos van Lenco. Ontvang je geen klap mee in Leeuwarden. De antenne welke bij de Samsung bijgeleverd krijgt is STUKKEN beter. Rommel Lenco die antenne... doe er is een kort kabeltje tussen moet je eens kijken hoe die antenne het doet
rolandroland Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 Bij de Lencoshop een antenne er bij gekocht voor 10 euro nog wat. Nu nog uittesten dat het ook goed werkt met een draadje er tussen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen