mapi Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 restaurants sluiten....hebben geen voorraad meer. Winkels zijn leeg....benzinestations ook.... Volgens mijn Spaanse schoonmoeder is de vis waar ze voorheen 2 euro voor betaalde gestegen naar 22 euro .... zoals al gezegd. Fabrieken liggen stil en ga zo maar door. Ik zie het op spaanse tv. de nederlandse... ? zie ik niets... Nissan fabrieken hebben net 3000 werknemers ontslagen.... geen werk... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: mapi momenteel zijn er complete veldslagen aan de gang in Almeria. Honderden boeren bekogelen de ME met alle mogelijke fruit dat ze in hun handen kunnen krijgen inclusief de kratten waar het fruit in zit vliegt door de lucht.... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
matthew_be_wvl Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Het is daar blijkbaar ferm aan het escaleren. Wat is ME? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast aart44 Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Het is daar blijkbaar ferm aan het escaleren. Wat is ME? Dat is de mobile eenheid,http://nl.wikipedia.org/wiki/Mobiele_Eenheid
mapi Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Het is daar blijkbaar ferm aan het escaleren. Wat is ME? ME is de afdeling in de politie die gewapend en getraind kan optreden bij grote gebeurtenissen. Die zie je bv altijd bij voetbalwedstrijden Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
matthew_be_wvl Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Het blijkt dat dat een Nederlands Nederlands woord is. In België heet zoiets oproerpolitie. Weer iets bijgeleerd! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
paardengek Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 ME : Mobiele Eenheid ( politie ) Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
D.Quijote Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 @ Mapi, op de Nederlandse TV hebben ze het alleen over stakende vrachtwagen chauffeurs. Maar er gebeurd hier veel meer, inderdaad heeft de Renault fabriek in Sevilla 2 produktiebanden moeten sluiten wegens materiaal tekort. Het lijkt wel of de Nederlandse overheid censuur toepast, om de Nederlanders niet op andere gedachten te brengen. Oh ja mede Sat4allers dit toppic moet niet uitmonden in een politieke discussie, want dat mag niet. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
mapi Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 er is er zelfs al 1 overleden.... hij is omver gereden door een transportbusje dat probeerde door de blokkade heen te rijden..... Deze goed man dacht de bus te stoppen door ervoor te springen .. geen goede aktie dus...busje kan wat hebben , de mens minder Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: D.Quijote @ Mapi, op de Nederlandse TV hebben ze het alleen over stakende vrachtwagen chauffeurs. Maar er gebeurd hier veel meer, inderdaad heeft de Renault fabriek in Sevilla 2 produktiebanden moeten sluiten wegens materiaal tekort. Het lijkt wel of de Nederlandse overheid censuur toepast, om de Nederlanders niet op andere gedachten te brengen. Oh ja mede Sat4allers dit toppic moet niet uitmonden in een politieke discussie, want dat mag niet. Salu2, D.Quijote Ja ik weet het, ik kijk zoals je weet de Spaanse.... trouwens in NL praten ze over : Fietsendiefstal in hoofdstad neemt af Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast Pacman Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Ik hoor zoiezo weinig Spaans nieuws hier in NL. Het leeft hier niet zo erg denk ik. Censuur lijkt mij niet, iedereen heeft internet dus weten we het allemaal wel.
pukje Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Ik kijk altijd naar het nieuws van zwitserland (SFinfo) die geven meer info als in nederland ook veel info over de opstand in spanje en zuid frankrijk.
matthew_be_wvl Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Hier ligt de Audi-fabriek in Vorst vanaf morgen ook stil omdat er geen stukken voor de A3 en de VW Polo meer binnenkomen uit Spanje. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen