Ga naar inhoud


Wel signaalsterkte en ontvangst maar geen signaalkwaliteit


bladerunner

Aanbevolen berichten

Zojuist een LNB toegevoegd voor ontvangst van Astra3 en het ontvangst is, voor zover te zien, prima in orde.

 

Vreemd genoeg zie ik in het menu, onder antenne instellingen, wel een gele balk bij signaalsterkte maar bij signaalkwaliteit geeft het menu 0% aan.

 

Iemand een idee hoe ik deze 'bug' kan verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Invertist

Dit onderwerp is al vele malen ter sprake geweest.....

Het ligt eraan, naar welke transponder de Inverto luistert. In de uitgebreide handleiding van Jos & Rob (zie bovenste topic) wordt e.e.a. uitvoerig toegelicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bladerunner
Zojuist een LNB toegevoegd voor ontvangst van Astra3 en het ontvangst is, voor zover te zien, prima in orde.

Vreemd genoeg zie ik in het menu, onder antenne instellingen, wel een gele balk bij signaalsterkte maar bij signaalkwaliteit geeft het menu 0% aan.

Iemand een idee hoe ik deze 'bug' kan verhelpen?



De transponder waar de Inverto op Astra3 naar kijkt is niet meer ingebruik zodoende

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook dit probleem maar in de handleiding die hier aangehaald wordt heb ik stap voor stap hoofdstuk 11.14punt 1 gevolgd en had dan plots sterkte 59 en kwal. 46 als beste signaal.

 

Bedankt voor de tip.

 

Groetjes Tw-er

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

De fout zit in de Inverto: die geeft niet aan waarnaar geluisterd wordt. Bovendien kan je niet zomaar de referentie transponder aanpassen.

BTW: hoe bevalt de BigSat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

<off topic> Die BiSat staat bij mij ook al een tijdje op mijn verlanglijst kost een paar cente (maar??), dus ik ben ook benieuwd.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
De fout zit in de Inverto: die geeft niet aan waarnaar geluisterd wordt. Bovendien kan je niet zomaar de referentie transponder aanpassen.
BTW: hoe bevalt de BigSat?


Ik heb (nog) géén BigSat maar hier hangen 2 Bisatellite's, zit misschien wel in de planning.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: JosFop4Sat
<off topic> Die BiSat staat bij mij ook al een tijdje op mijn verlanglijst kost een paar cente (maar??), dus ik ben ook benieuwd.

<eveneens off-topic>
Waarom zet je geen motortje op je huidige schotel? Dan ben je voor 5 tientjes klaar (ook al kan je niet naar twee satellieten tegelijk kijken).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...