Ga naar inhoud


Vraag over nieuw m.telefoon abbo


Hasselt

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn vraag is het volgende.

 

Bestaat er ook een sim only abbo waarbij je alleen de gebelde kosten betaald ?

Geen abbo.

M.a.w. als ik 1 of 2 maanden niet daarmee bel, dat ik dan ook geen kosten betaal of met bundels te maken heb.

Dus kortom, wat ik bel betaal ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals WPW aangeeft: de prepaid kaart.

 

Je koopt gewoon een prepaid kaart (van elke provider verkrijgbaar). De simkaart stop je gewoon in je telefoon en er zit standaard al beltegoed op. Door miidel van opwaardeerkaarten (bij elke supermarkt te krijgen) kun je extra beltegoed op je kaart zetten.

 

Tegenwoordig heb je al voor zo'n 20 tot 25 euro een compleet pakket met prepaid kaart en telefoon.

 

Ik zou je ook aanraden om Orange te nemen omdat de beltegoed onbeperkt houdbaar is.

 

S6

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goedkoop moet zijn.

 

Vorige maand een abbo afgesloten voor mijn dochter bij Simpel punt nl. Bellen via netwerk KPN.

 

100 belminuten en 10 sms per maand voor euro 2,50 per maand! Rekening wordt vooraf geincasseerd voor 2 jaar. Inclusief administratiekosten euro 70,00. Niet gebelde minuten vervallen.

 

Mooie hieraan is dat er een belplafond per maand kan worden ingevoerd (minimaal euro 15,00). Kan ik daaraan geen koppijn overhouden.

 

Misschien heb je er wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een abbo bij telfort (onderdeel van KPN) 7,95 per maand voor 300 min vrij bellen, wil je sms'en dan kun je extra bundels bestellen met flinke kortingen.

Nadeel is dat ik nog geen plafond instelling heb kunnen vinden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...