satdr Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Heb hier een seca kkartje van cd met een cam van cd op mijn hummie. Een vriend van mij kan nl 4 en consumenten tv enzo gewoon zien op 23.5, bij mij niet, kan iemand ze hier wel bekijken met cd abo? Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
satdr Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Geplaatst: 10 juni 2008 de rest op 19E wel gewoon open namelijk Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni 2008 Moderator Geplaatst: 10 juni 2008 Wanneer je een abonnement hebt op het juiste pakket, gaan ze gewoon open, ook op een Humax en een seca kaart. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satdr Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 Oke thnx! Heb het juiste pakket, dus ga maar ff bellen...... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen